Ik bij quadfun.be 2 setjes spoorverbreders besteld voor mijn ltz 400
Nu las ik naderhand pas dat het van een of ander kunstof was en maak me een beetje zorgen of deze wel langer dan een weekje meegaan en niet afbreken.
laurens had hety in het andere topic over deze kunstof verbreders je had beter eerst eens gekeken voor je bestelde
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:laurens had hety in het andere topic over deze kunstof verbreders je had beter eerst eens gekeken voor je bestelde
Heeij
Ik had gekeken en zelfs gereageerd
Maar gezien er geen echte duidelijke reacties gegeven werden heb ik een nieuw topic geopend met een iets duidelijkere titel. In de hoop dat ik een zinvol antwoord zou krijgen
Groetjes
Never drive faster then your guardian angel can fly...
Staat niks van bij, anders rij je even naar de hornbach pakt daar 16 moeren met borg schijfjes, en zet je ze er op. Wij hebben er wel un paar maar geen 16 heb ze toen bij fabory gehaald. naast de mac in heerlen autoboulenvaar.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Zitten tog allu bussen in en dat kunstof zit dalijk geklemt tussen velg en naaf dus kan nergens heen. Zullen vast wel moeren bijzitten. Werd wel tijd dat hij verbreed werd he
dave88 schreef:Zitten tog allu bussen in en dat kunstof zit dalijk geklemt tussen velg en naaf dus kan nergens heen. Zullen vast wel moeren bijzitten. Werd wel tijd dat hij verbreed werd he
Haha zeg dat Dave,
Nu nog een beetje verlagen en andere achterbandjes en dan kunnen we nog s samen gaan touren zonder dat ik bijna dood ervaringen hoef te doorstaan
Groetjes Kevin.
Never drive faster then your guardian angel can fly...