Hallo allemaal,
Ik ben van plan een volledige uitlaat te steken op de ltz 400 (K8) met dynojet kit
nu is het nodig om hierbij iets te doen aan de luchtfilter? of kan je dit zo laten?
indien ja, maakt de k&n minder lawaai dan de ehs? ik had het even getest zonder deksel maar dat maakt wel kabaal.
mvg
k&n powerlid of ehs racing
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: k&n powerlid of ehs racing
persoonlijk vind ik de K&N geen goede filter laat veel te veel stof door er bestaan wel zo outerwears om over de filter te trekken, maar toch er gaat niks boven een mouse filter twin-air zijn goede filters
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
ja idd heb zelf ook twin air op de ltz
ik heb het eigenlijk alleen maar over de luchtfilter deksel, is het nodig om deze af te laten met een uitlaat ?
en indien ja, als ik zo'n power lid steek, maakt dat evenveel lawaai als een EHS lid? dat zwaar kelk geluid bedoel ik...of hoor je dat niet meer met een full uitlaat?
ik heb het eigenlijk alleen maar over de luchtfilter deksel, is het nodig om deze af te laten met een uitlaat ?
en indien ja, als ik zo'n power lid steek, maakt dat evenveel lawaai als een EHS lid? dat zwaar kelk geluid bedoel ik...of hoor je dat niet meer met een full uitlaat?
- yamahakoppel
- Quad GOD

ik heb mijn luchtfilter bak gewoon open rij enkel op de weg dus zie nooit geen modder of zand
met de deksel er af hoor je hem echt zuigen als je rijd precies of alle momenten uw kl*ten van uw lijf gezogen worden
persoonlijk stoort mij dat niet maakt het iets sportiever dat geluid
met de deksel er af hoor je hem echt zuigen als je rijd precies of alle momenten uw kl*ten van uw lijf gezogen worden
persoonlijk stoort mij dat niet maakt het iets sportiever dat geluid
Groetjes Kris