Beste leden,
Heeft er iemand ervaring met de zumo 660?
Ik zag dat kris(yamahakoppel) leuke dinge kon instelle en zo binnewege en dat de gps de route onthoudt zodat je die achteraf kan bekijken en opnieuw rijde.
Weet iemand of dit ook met de 660 gaat?
Alle info is welkom.
garmin zumo 660
garmin zumo 660
One life, live it !
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: garmin zumo 660
de 660 is de opvolger van de 550 is normaal nog beter
zati van het forum heeft zo ene na zijn 550 voor de 2de keer kapot gegaan was. omdat de 550 niet meer te krijgen was en de 660 duurder was heeft hij een beetje moeten bij leggen voor de 660 eigenlijk in garantie van de 550 te krijgen
ik ben ook al aan mijne 3de 550 bezig
mijn beste route naar saint-vithe ben ik dus kwijt want had hem niet op SD kaart staan
en ben al een paar keer terug gereden vind die 12km kronkel bosweg niet meer terug
maar dat terzijde gelaten persoonlijk vind ik de 550 beter dan de 660 ik heb minder last van het zonlicht wat op het scherm schijnt zati ziet weinig op het scherm als de zon er recht in staat is misschiens een instelling dat weet ik niet
mijn ma hare vriend heeft een zumo 660 op zijn moto staan en is nu 2 weken Italië als hij terug is zal ik u iets weten te vertellen van zijn bevindingen hij heeft hem nog maar enkele weken dus heeft hem nog niet echt getest
persoonlijk ben ik best tevreden van mijne 550 als ik hem instel voor alles te vermijden en enkel kleine wegen te pakken dan kom je ook kleine wegen tegen heb je wel gezien toen we bij de meeting gingen tanken waren mooie wegen
maar als je in luxemburg of luik tegen hem zegt kleine wegen dan kom je veld wegen tegen waar GOD precies nog nooit geweest is niks voor mijne quad allemaal putten en gaten
maar dat hangt niet aan de GPS af
misschiens volgend topic eens bekijken vind je ook nog ander gps
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... mo#p487609" onclick="window.open(this.href);return false;
zati van het forum heeft zo ene na zijn 550 voor de 2de keer kapot gegaan was. omdat de 550 niet meer te krijgen was en de 660 duurder was heeft hij een beetje moeten bij leggen voor de 660 eigenlijk in garantie van de 550 te krijgen
ik ben ook al aan mijne 3de 550 bezig
maar dat terzijde gelaten persoonlijk vind ik de 550 beter dan de 660 ik heb minder last van het zonlicht wat op het scherm schijnt zati ziet weinig op het scherm als de zon er recht in staat is misschiens een instelling dat weet ik niet
mijn ma hare vriend heeft een zumo 660 op zijn moto staan en is nu 2 weken Italië als hij terug is zal ik u iets weten te vertellen van zijn bevindingen hij heeft hem nog maar enkele weken dus heeft hem nog niet echt getest
persoonlijk ben ik best tevreden van mijne 550 als ik hem instel voor alles te vermijden en enkel kleine wegen te pakken dan kom je ook kleine wegen tegen heb je wel gezien toen we bij de meeting gingen tanken waren mooie wegen
maar als je in luxemburg of luik tegen hem zegt kleine wegen dan kom je veld wegen tegen waar GOD precies nog nooit geweest is niks voor mijne quad allemaal putten en gaten
misschiens volgend topic eens bekijken vind je ook nog ander gps
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... mo#p487609" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
lexjeweetwel
- Easy Quadrider

de echte opvolger van de 550
http://www.gps.nl/garmin_zumo_350lm_europa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grtn Lex
http://www.gps.nl/garmin_zumo_350lm_europa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grtn Lex
XMR 1000
- yamahakoppel
- Quad GOD

dit vind ik een slechte eigenschap
Het is niet mogelijk om een mobiele telefoon te koppelen aan de Garmin Zumo 350LM en het is ook niet mogelijk om muziekbestanden af te spelen met de Garmin Zumo 350LM. Wil je als motorrijder wel muziek luisteren of een telefoongesprek voeren, kijk dan naar de Garmin Zumo 660.
kan ik dus wel met mijne 550 altijd handig bellen via GPS en scala rijder Q2
muziek luisteren doe ik niet via GPS gebruik daar de scala rijder voor om radio te luisteren
als je kijkt voor een headset kijk dan voor met meerdere rijders te kunnen praten over langere afstand als je dan aan uw beste maat vraagt dat hij bijlegt in een duosetje ben je zelf iets beterkoop af en heb je beide een headset, de headset kun je zelf zonder GPS gebruiken om met elkaar te praten
Het is niet mogelijk om een mobiele telefoon te koppelen aan de Garmin Zumo 350LM en het is ook niet mogelijk om muziekbestanden af te spelen met de Garmin Zumo 350LM. Wil je als motorrijder wel muziek luisteren of een telefoongesprek voeren, kijk dan naar de Garmin Zumo 660.
kan ik dus wel met mijne 550 altijd handig bellen via GPS en scala rijder Q2
als je kijkt voor een headset kijk dan voor met meerdere rijders te kunnen praten over langere afstand als je dan aan uw beste maat vraagt dat hij bijlegt in een duosetje ben je zelf iets beterkoop af en heb je beide een headset, de headset kun je zelf zonder GPS gebruiken om met elkaar te praten
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op di 07 aug, 2012 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
-
lexjeweetwel
- Easy Quadrider

daar heb je wel een punt, ik luister ook altijd met mij scala G4 muziek en telefoon
XMR 1000
Bedankt voor de reactie manne, hier kan ik al een stuk verder mee! 
een gps is niet goedkoop maar wel heel handig, da heb ik gemerkt op de rit zondag.
je 3de 550 al
ik hoop dat ik da nie ga voorhebbe
je moet toch altijd een headset hebben om het geluid van je gps te horen?
Ik ga de optie bellen en muziek luisteren wrs nooit gebruiken, maar ga toch voor 660 gaan denk ik.
Hoe bevestig je je gps het beste? zit er een houder bij ofzo?
Je mag mij altijd laten weten hoe uw ma hare vriend zijn 660 vindt
Haha ik denk dat in luxemburg veel wegen zijn waar god nog nie geweest is
Alvast bedankt!
een gps is niet goedkoop maar wel heel handig, da heb ik gemerkt op de rit zondag.
je 3de 550 al
Ik ga de optie bellen en muziek luisteren wrs nooit gebruiken, maar ga toch voor 660 gaan denk ik.
Hoe bevestig je je gps het beste? zit er een houder bij ofzo?
Je mag mij altijd laten weten hoe uw ma hare vriend zijn 660 vindt
Haha ik denk dat in luxemburg veel wegen zijn waar god nog nie geweest is
Alvast bedankt!
One life, live it !