Outlaw 525 irs

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
adlyRocky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Outlaw 525 irs

Bericht door adlyRocky »

Ik ben op zoek naar een outlaw 525 irs te vervanging van mijn Predator 500 Ik heb nu al 3 predators gehad in mijn 1 grizzly 660 een barossa 170 en 250 in mijn begin jaren kinroad bug Secma extr 500 bug diverse scooterquadjes Yam rappy 660 showquad linhai 260

En ben nu voor komende zomer aan het kijken voor een outlaw 525 irs om de meets in belgie voornamelijk ardennen weer te doen had sinds die laatste meet nooit meer zoveel fun gehad op die zomerse dag.

Wie kan wat vertellen over een outlaw 525 irs met losse achterophanging en de skull voorkant rijders ervaring vergeleken bij de predator.
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
adlyRocky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Re: Outlaw 525 irs

Bericht door adlyRocky »

niemand :x

Mooi ben zeer dicht bij een outlaw nou in de buurt 8)
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Re: Outlaw 525 irs

Bericht door Ardjuh »

Lijkt mij ktm 525 blok, met de wel bekende eigenaardigheden... en voor de IRS achterbrug kun je bij de TRX700 kijken voor de ervaringen ermee.

Over algemeen zijn 525 blokken goed, bij normaal gebruik geen problemen. IRS heeft zo zijn voor en nadelen, driften gaat slecht en dat is heel erg wennen.. voordeel is dat je meer grondspeling hebt en dat je beide wielen vaker aan de grond houd dus meer grip hebt, en de vering is beter... als wiel aan 1 kant een steen krijgt, pakt die het aan die kant op en gooit die niet de hele quad omhoog. :wink:
No Can't Do!
Plaats reactie