Hallo allemaal!
Mijn naam is Dirk en ik ben van Hasselt.
Ik heb me hier op het forum aangemeld omdat ik van plan ben om me binnekort een quadje aan te schaffen zodanig dat ik op m'n werk kan geraken na m'n verhuis naar Heusden-Zolder
De vriendin heeft de auto ingepalmd om naar haar eigen werk te gaan en ikzelf werk in Hasselt.
Ik ben software ontwikkelaar bij anaXis en in m'n vrije tijd hou ik me vooral bezig met software ontwikkeling (duh?) en casual gaming.
Bedoeling is om wat informatie te vergaren vooralleer ik overga tot de koop van 'n quad.
Ben van plan om voor een 200cc - 250cc quad te gaan (zei er iemand Blaster? ), aangezien ik toch wel graag de 70km/u wil halen zonder al te veel problemen en zonder de quad helemaal naar de klote te rijden. (Moet minstens 'n jaartje mee kunnen, tegen dan zal er waarschijnlijk een bedrijfswagen komen in de plaats)
Er zullen binnekort wel hier en daar wat topics verschijnen met vragen in, so be prepared
Bedoeling was eerst om tijdelijk te quad van m'n broer te gebruiken, maar die is helaas deze week gestolen in Maastricht
Mezelf eventjes voorstellen
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: Mezelf eventjes voorstellen
welkom!
ik zou dan eerder voor een raptor 350 gaan, ipv. een blaster
omdat een raptor beter geschikt in voor dagelijks gebruik, zal denk ik ook minder verbruiken dan een blaster.
en onderhoud heb je er niet veel aan, juist om de zoveel uren of km's andere olie, maar dat is het nu niet he
omdat een raptor beter geschikt in voor dagelijks gebruik, zal denk ik ook minder verbruiken dan een blaster.
en onderhoud heb je er niet veel aan, juist om de zoveel uren of km's andere olie, maar dat is het nu niet he
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar de prijzen van een tweedehands 350R liggen twee keer zo hoog als die van een blaster.bizon450 schreef:welkom!
Ik heb m'n budget vastgelegd op 1500 en ik ben nog aan het afwachten wat de verzekering me nu precies gaat kosten, aangezien ik nog eens niet een jaar m'n rijbewijs heb. Bij argenta zou het me bv rond de 650 kosten voor 'n 200cc
Reden van m'n 1500 budget is omdat er simpel geen groter budget is... Paar maanden terug ne nieuwe auto gekocht, vorige maand 'n huis.
Het ding moet me enkel naar het werk en terug kunnen brengen, per dag zo'n 20 km
M'n ezeltje staat droog ondertussen en pruimen voeren helpt niet ;D
- yamahakoppel
- Quad GOD
even wat verzekeringen aflopen want zijn hier nog al topics van prijzen van verzekering geweest is heel uitlopend van 195€ tot 700€
hier het topic
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ng#p472906" onclick="window.open(this.href);return false;
ik betaal voor mijn warrior 350 evenveel als mijn raptor 700 dus CC maakt niet veel verschil normaal
persoonlijk zou ik voor een raptor 350 gaan maar die zitten al rond de 3000 in belgie maar een warrior vind je soms al voor 1500 en minder zijn de zelfde moterblokken
kijk soms eens in spotgoedkope quads topic
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 24&t=38634" onclick="window.open(this.href);return false;
komen soms koopjes in sommige zijn na enkele dagen al weg door de belachelijk lage prijzen
hier het topic
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ng#p472906" onclick="window.open(this.href);return false;
ik betaal voor mijn warrior 350 evenveel als mijn raptor 700 dus CC maakt niet veel verschil normaal
persoonlijk zou ik voor een raptor 350 gaan maar die zitten al rond de 3000 in belgie maar een warrior vind je soms al voor 1500 en minder zijn de zelfde moterblokken
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 24&t=38634" onclick="window.open(this.href);return false;
komen soms koopjes in sommige zijn na enkele dagen al weg door de belachelijk lage prijzen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
aja kris gij koopt ze allemaal !
en kan jeje quad ni opt je vaders naam ofzo zetten? dan is de verzekering een pak goedkoper
en kan jeje quad ni opt je vaders naam ofzo zetten? dan is de verzekering een pak goedkoper
1) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ah, bedankt voor de tipyamahakoppel schreef:even wat verzekeringen aflopen want zijn hier nog al topics van prijzen van verzekering geweest is heel uitlopend van 195€ tot 700€
hier het topic
Zodra ik een antwoord heb van m'n verzekerings agente zal ik een reply zetten in het verzekerings topic.
Ben benieuwd waarmee ze gaat afkomen, aangezien ik echt -alles- bij de KBC heb zitten nu... (rekeningen, lening, full omnium vr m'n auto, verzekeringen huis)
Op de site van KBC stond trouwens ook dat er een voordelige polis beschikbaar was als men een motorfiets verzekering afsloot indien er ook een autoverzekering lopende was bij hun
Voor 'n warrior hebk nog niet gekeken, kan ik zometeen wel eventjes doen
Ik woon wettelijk samen met m'n vriendin, ben dus niet meer ten laste van m'n ouders en kan bijgevolg dus ook niet meer in hun verzekeringen opgenomen wordenbizon450 schreef:aja kris gij koopt ze allemaal !