GoRider Biker PRO
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: GoRider Biker PRO
je moet eens kijken of je een instelling hebt van dingen te vermijden
ik kan autostrate vermijden expreswegen of grote banen vermijden tolwegen en nog iets ik zeg gewoon tege hem alles vermijden ook geen U bochten maken als ik bv. verkeerd rij dan rekend die gewoon verder moet dan soms wel paar 100m rond rijden maar tijd zat op de quad
enigste nadeel wat ik heb kan bv. niet zeggen het centrum van een dorp maar een dorpstraat of kerkstraat ligt meestal wel in elk dorp of rue de eglise of zo iets in het frans
ik kan autostrate vermijden expreswegen of grote banen vermijden tolwegen en nog iets ik zeg gewoon tege hem alles vermijden ook geen U bochten maken als ik bv. verkeerd rij dan rekend die gewoon verder moet dan soms wel paar 100m rond rijden maar tijd zat op de quad
enigste nadeel wat ik heb kan bv. niet zeggen het centrum van een dorp maar een dorpstraat of kerkstraat ligt meestal wel in elk dorp of rue de eglise of zo iets in het frans
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- jumper2110
- Quadracer
GoRider Biker PRO
Ik kan me niet voorstellen dat die optie niet ergens in het menu zou staan, ik kan dat zelfs op mijn iPhone aangeven in mijn gps app
Dat heeft de GoRider wel, je kan gewoon naar het centrum van een dorp navigeren.
gaat wel lekker die GPS vandaag nog beetje rondgereden, en heb alles op vermijden staan nu gaat idd al beter.
vandaag men KFX voorkap binne gekregen yuy!
gaat wel lekker die GPS vandaag nog beetje rondgereden, en heb alles op vermijden staan nu gaat idd al beter.
vandaag men KFX voorkap binne gekregen yuy!
- jumper2110
- Quadracer
GoRider Biker PRO
Ben benieuwd
- yamahakoppel
- Quad GOD
kijk ook even hoe hij zijn route berekend kunt de korste route nemen of de snelste of nog ergens een instelling ik neem altijd de korste zijn ook meestal 50 of 70 km/u wegen
de snelste is meestal via grote wegen 90km/u is soms wel langer in km's maar door dat je daar sneller rijd en minder moet stoppen is het sneller
maar met de quad alle tijd dus korste route en alles vermijden alleen lastig als je dan eens rap moet gaan tanken en ergens op tijd terug moet zijn gelijk de 5de augustus
de snelste is meestal via grote wegen 90km/u is soms wel langer in km's maar door dat je daar sneller rijd en minder moet stoppen is het sneller
maar met de quad alle tijd dus korste route en alles vermijden alleen lastig als je dan eens rap moet gaan tanken en ergens op tijd terug moet zijn gelijk de 5de augustus
Groetjes Kris
schoon gps'ke
vandaag mogen bewonderen en moet zeggen ferm dingske
na wa zoeken hadden we het thuis adres toch kunnen instellen
vandaag mogen bewonderen en moet zeggen ferm dingske
na wa zoeken hadden we het thuis adres toch kunnen instellen
suzuki ltz 400 special edition
- Jason McCoy
- Quad GOD
Oke interresant allemaal.
Maar wat is nou de beste voor de beste prijs kwaliteit?
Deze gorider pro
de garmin
of de tomtom rider??
Maar wat is nou de beste voor de beste prijs kwaliteit?
Deze gorider pro
de garmin
of de tomtom rider??
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ik vind deze toch best wel goede qualiteit in prijs vergeleken met een tom tom en garmin.
ik zeg nie dat tomtom en garmin slecht is, maar zijn ook best wel duur vergeleken met de deze.
en veel meer opties hebben ze niet
ik zeg nie dat tomtom en garmin slecht is, maar zijn ook best wel duur vergeleken met de deze.
en veel meer opties hebben ze niet
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nee dat klopt, maar kent deze ook zoals de tomtom bijvoorbeeld de optie alleen maar bochtige wegen?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
neen ik weet niet of tomtom dat heeft of niet? maar wel type wegen vermijden en dan kortste/snelste/...
- Jason McCoy
- Quad GOD
Hoe bevalt i nu je hem een tijdje hebt?
Ik ben van plan om de garmin zumo te halen en onroutekaart. Die vind dan alle leuke bochtige wegen.
Maar ben even benieuwd naar jouw bevindingen
Ik ben van plan om de garmin zumo te halen en onroutekaart. Die vind dan alle leuke bochtige wegen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
best wel jammer dat de GoRider dat niet heeft, maar al bij al.. hij doet wat die moet doen voor mijJason McCoy schreef:Hoe bevalt i nu je hem een tijdje hebt?
ik ben tevreden tot nu toe! alleen een minpuntje.. mijn bleutooth headsetje heeft het al half begeven!
1 luidsprekertje heeft een slecht contact, valt wel onder de garantie dus mag die terug sturen geen probleem.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ah oke. Deze stuurt je alleen van a naar b begrijp ik.
Daar wil ik hem niet voor gebruiken
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
je kan route plannen in je computer met POI enzo.. dus van punt a-b-c...Jason McCoy schreef:Ah oke. Deze stuurt je alleen van a naar b begrijp ik.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Jah oke, maar hij stuurt je niet zelf over mooie wegen?
Kijk zelf wat ingeven kan ook maar denk dat je dan ook weleens mooie wegen mist
Kijk zelf wat ingeven kan ook maar denk dat je dan ook weleens mooie wegen mist
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland