Wat nodig qua onderdelen om wedstrijd te rijden met blaster?
Wat nodig qua onderdelen om wedstrijd te rijden met blaster?
Zoals de titel zegt, ik wil mieschien wedstrijd gaan rijden, maar wat moet ik dan voor aanpassingen doen aan mijn quad? [of hoeft dat niet eens?]
-
- Quadracer
- Contacteer:
Om het goed te doenmoet je eigenlijk verbreden rondom (1100 euro)
Niewe vering (1200 euro)
Andere banden (200 euro)
motortuning (tja uitlaat, carb, porting, reedvalves en sportfilter kit lijken me op zijn minst nodig om meet e kunnen ook wel een 1000 ongeveer als het nie meer is).
Dan nog safety dus nerfbar 150 euro en killswitch 40 ofzo
En er zijn er nog met verlengde achterbrug ik weet niet of dit nu noodzakelijk is maar kost ook 400. Een wedstrijdklare blaster is dus niet zomaar klaar.
gr Rik
Niewe vering (1200 euro)
Andere banden (200 euro)
motortuning (tja uitlaat, carb, porting, reedvalves en sportfilter kit lijken me op zijn minst nodig om meet e kunnen ook wel een 1000 ongeveer als het nie meer is).
Dan nog safety dus nerfbar 150 euro en killswitch 40 ofzo
En er zijn er nog met verlengde achterbrug ik weet niet of dit nu noodzakelijk is maar kost ook 400. Een wedstrijdklare blaster is dus niet zomaar klaar.
gr Rik
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Bij de MON rijden er geen met verlangde achterbrug, en tis niet zo heel nodig
Voor de rest, ik zou eerst maar es rijden en openhouwen dat ding, want er rijden er genoeg die je met een standaard motorblok aankan.
Het nieveau ligt op sommige banen echt niet hoog.
En als je alleen maar ander pijpje opdoet, en openhoud dan kom je al erg ver
Voor de rest, ik zou eerst maar es rijden en openhouwen dat ding, want er rijden er genoeg die je met een standaard motorblok aankan.
Het nieveau ligt op sommige banen echt niet hoog.
En als je alleen maar ander pijpje opdoet, en openhoud dan kom je al erg ver
ja , had nog nooit van dat woord gehoord als je het over uitlaten hebt.. dan heb je het bij ons in de buurt niet over een pijpje.. en nee ik dacht niet gelijk aan hetgene waar jij het over had: denken toch weer andere dingenblast Racer AKA sdsracer schreef:pijpje pijpje... zijn over quads bezig he, maar sommigen denken toch weer andere dingen