Quad kopen, voor op straat
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Quad kopen, voor op straat
hsun is echt geen heel slechte quad. Ook een a-merk als yamaha kan je problemen mee krijgen. Kijk maar rond op t forum, staat vol met vragen en problemen bij a merken.
Maar idd voor dat geld kun je beter iets goeds kopen
Maar idd voor dat geld kun je beter iets goeds kopen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Weet er nog iemand iets over het merk 'quadzilla'?
hee bedankt! Ik heb research gedaan, om het zo te zeggen en vond dit: "Shortly after the introduction of the Banshee in 1987, Suzuki released the LT500R QuadRacer. This unique quad was powered by a 500 cc liquid cooled two stroke engine with a five-speed transmission. This ATV earned the nickname "Quadzilla" with its remarkable amount of speed and size. While there are claims of 100+ mph stock Quadzillas, it was officially recorded by 3&4 Wheel Action magazine as reaching a top speed of over 79 mph (127 km/h) in a high speed shootout in its 1988 June issue, making it the fastest production ATV ever produced. Suzuki discontinued the production of the LT500R in 1990 after just four years."Proevoquad schreef:Quadzilla is dat niet een suzuki van vroeger ? ooit is gezien op een strandcross.
Dus Quadzilla = Suzuki = A-merk, als ik het goed begrijp?
Het is wel net even iets boven de prijs, maar dat valt nog te betalen, voor een A-merk
Dan heb ik het over de Quadzilla 320e (staat hier in de buurt te koop voor 2.600euro, waar nog vanaf te pingelen valt denk ik)
Is koopje denk ik voor een A-merk? maar dan nog, buiten de naam weet ik niets van de specificaties van de quad.... en vind ik ook niets zo direct op internet
De suzuki lt500 (quadzilla) is een uitvoering net als bij yamaha een bansheeDalderup schreef:
Als ik op internet zoekt vind ik wel de quad die je bedoel maar die is van het merk quadzilla en niks van suzuki staat er bij
Hier de linkhttp://www.quadzillaquads.com/CVT320.htm
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
- Jason McCoy
- Quad GOD
Is een shinshin. Klinkt als.... precies chinees......
Ik weet niet hoe deze quads zijn, Maar ik zou even verder zoeken.
Ik weet niet hoe deze quads zijn, Maar ik zou even verder zoeken.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Dus geen goede qualiteit... Uhmm dan zag ik nog een paar verschillende Raptor's voor rond de 2.000-2.500 euro, zijn deze goed voor op de weg? Ik zag in een post da sommige een raceblok hebben en dat je ze dan kapot rijdt op de weg, Maar ik weet nie precies welke nou zo'n raceblok hebbenblaster85 schreef:De suzuki lt500 (quadzilla) is een uitvoering net als bij yamaha een bansheeDalderup schreef:
Als ik op internet zoekt vind ik wel de quad die je bedoel maar die is van het merk quadzilla en niks van suzuki staat er bij
Hier de linkhttp://www.quadzillaquads.com/CVT320.htm
De meeste 450s hebben een competitie blok
Had: Yamaha Blaster
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
- Jason McCoy
- Quad GOD
een 450s vind je ook niet voor 2000 euro denk ik.
Neem een 350 of 250 ofzo. de 350 is wat groter.
Neem een 350 of 250 ofzo. de 350 is wat groter.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Quadzilla's zijn idd enkel gemaakt in 500cc 2T, en ze zijn nooit verkocht geweest met homologatie dus je mag er niet mee op de weg.
Nu, in jou geval zou ik echt gaan voor een Warrior, dat lijkt mij de beste keuze, voor en nadelen bekeken.
Nu, in jou geval zou ik echt gaan voor een Warrior, dat lijkt mij de beste keuze, voor en nadelen bekeken.
Yamaha YFZ480Build in progress
- Jason McCoy
- Quad GOD
De quadzilla waar jij t over hebt is een heel andere quadzilla dan hij bedoelt laurens.
Jij hebt t over een race monster en hij niet.
Heb je de link wel bekeken??
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Klopt wat Jason McCoy zegt, je vind ook bijna niets over de 320e, alleen die LT500 of wat het ook maar is-Laurens- schreef:Quadzilla's zijn idd enkel gemaakt in 500cc 2T, en ze zijn nooit verkocht geweest met homologatie dus je mag er niet mee op de weg.
Uhm, ja dus dan is er nog de twijfel tussen de Raptor 250/350 en de Warrior
De quadzilla 320e valt al af, want dat is dus een niet vertrouwd merk
aangezien Raptors zoveel verschillen (daarmee bedoel ik sommige zijn met homologatie, sommige niet, of tog niet aangegeven in de beschrijving, Ik heb een 350yfm gezien, geen idee wat dat inhoud -Voor te crossen?-. Ik heb er gezien om te crossen, die daarbij nog papieren voor op de weg hebben -HUH??, zo rijd je ze tog kapot?-. En allerlei van die dingen...) Waar moet ik dan zeker op letten buiten de aanwezigheid van papieren
Sorry, ik had het over de Suzuki, niet het merk Quadzilla wat dus blijkbaar ook bestaat.Jason McCoy schreef:De quadzilla waar jij t over hebt is een heel andere quadzilla dan hij bedoelt laurens.
Yamaha YFZ480Build in progress
het is volgens mij eigenlijk van Dinli, als dat ergens op slaat-Laurens- schreef:Sorry, ik had het over de Suzuki, niet het merk Quadzilla wat dus blijkbaar ook bestaat.Jason McCoy schreef:De quadzilla waar jij t over hebt is een heel andere quadzilla dan hij bedoelt laurens.
Dinli Quadzilla 320e (zoals de man het zei, die de quad verkocht)
Het enigste wat ik er van vind is onderdelen en de manual, en 'problems & solutions' voor de rest vind ik de quad zelf nergens op 2dehands sites ofzo. Behalve die link die hier al eerder is gepost,
Misschien dat het een nickname heeft ofso, heb egt geen idee waarom je maar zo weinig kunt vinden erover op het internet
- Jason McCoy
- Quad GOD
Klopt dingen worden gemaakt onder naam van Dinli, Shinshin ofzo en SMC.
Een 350 is een sport quad om maar zo te zeggen.
Dit betekent dat je er prima mee kunt crossen, hiervoor zijn ze gebouwd.
Maar vaak word er een kenteken op gezet zodat je er mee op de weg kan.
Neem een raptor 700 dat is echt een cross/enduro quad. Maar ze worden heeeel veel gebruikt op de openbare weg.
Dat houd meteen in dat ze op de weg eigenlijk niet stuk te krijgen zijn.
Wil je dan een stapje verder dan maak je hem supermoto. Voor de meeste houd dat in, verlagen, verbreden en wielen/banden voor op asfalt. Ja kunt er dan echter niet echt goed meer mee over onverhard of door t bos.
Een 350 is een sport quad om maar zo te zeggen.
Dit betekent dat je er prima mee kunt crossen, hiervoor zijn ze gebouwd.
Maar vaak word er een kenteken op gezet zodat je er mee op de weg kan.
Neem een raptor 700 dat is echt een cross/enduro quad. Maar ze worden heeeel veel gebruikt op de openbare weg.
Dat houd meteen in dat ze op de weg eigenlijk niet stuk te krijgen zijn.
Wil je dan een stapje verder dan maak je hem supermoto. Voor de meeste houd dat in, verlagen, verbreden en wielen/banden voor op asfalt. Ja kunt er dan echter niet echt goed meer mee over onverhard of door t bos.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja maar dat is toch enkel de versnellingsbak die anders is niet de motor toch?erikalbring schreef:nee, voor zover ik weet niet, wolverine heeft een automaat, raptor/warrior is handgeschakeld