cfmoto X8
cfmoto X8
heb er in de lente van 2011 de kans gehad om er een ritje mee te doen als een van de eerste in belgie.
een pracht van quad kwa motorprestaties en looks.
een pracht van quad kwa motorprestaties en looks.
www.ktmracing.be the orange army
Re: cfmoto X8
ik heb me pas een cf x8 gekocht mag hem vrijdag gaan halen
-
- Toeschouwer
heb er al 1 nu een maand oud rijd zeer goed en beresterk. Alleen lekt hij koelvloeistof ga hem morgen terug binnen doen.
heb al 120 km gedaan rijd super veel beter dan mijn vorige cf 500 2aboyke schreef:ik heb me pas een cf x8 gekocht mag hem vrijdag gaan halen
-
- Toeschouwer
hij rijd inderdaad super en zeker waar hij zich het best thuis voelt namelijk in de modder
Ben mischien ook zinnes voor een cf x8 te kopen, zijn jullie tot hiertoe nog altijd tevreden van jullie aankoop cfmoto x8 ?
Eventueele min - en + pluspunten uit jullie ervaring tot nog toe zijn altijd interessant.
Eventueele min - en + pluspunten uit jullie ervaring tot nog toe zijn altijd interessant.
hallo, ik heb vorige week mijn cfmoto x8 gaan halen en heb er nu al 400km mee en ik moet zeggen dat ik tot nu to tevreden ben, beter of mijn x6. mocht het veranderen laat ik jullie zeker weten hoor.
groetjes
groetjes
ben ook nu een cf moto x8 terralander eigenaar is nu 4maand 1400km en ook waterpomp lek is naar zeggen 1 op 50 dus alle dichtingen vervangen