Jason McCoy schreef:Een 350 topt wel tegen de 120 volgens mij hoor.
Vind 120 voor een 660 wel sloom eigenlijk.
Je hebt in mijn ogen ook een heel apparte tandwielverhouding.
Voor 1 tand groter betekent dat je in theorie een achtertandwiel hebt die 3 tanden kleiner is.
Dus jou tandwiel verhouding is nagenoeg een zinloze verhouding.
Wat voor topsnelheid zou een Raptor 660R van 2002 moeten halen normaal dan?
Ik haal nu 110 aan 'redelijke toeren', 125 als ik er echt alles uit haal.
Ik heb een tandwielverhouding van 16-40 nu.
Vooraan kan ik dus niet meer groter, en achteraan kan ik ook niet kleiner omdat de ketting dan op de hub komt te liggen. Dan zou ik er nu toch alles uit moeten halen of wat doe ik verkeerd?
EDIT:
Afgezien van het voorgaande, ik ga in de toekomst, als de euro terug wat hoger staat ten opzichte van de dollar, en ik wat meer liquiditeiten heb, een volledige FMF uitlaatlijn kopen.
De bedoeling is van hem dan te jetten en de deksel van de luchtfilterbox te halen.
Maar kan je bijvoorbeeld ook (in afwachting van..) een originele quad jetten om meer power te hebben? Met nog originele uitlaat? Of misschien wel al met open luchtfilterbox? Of haalt dit niks uit? (Mijn originele uitlaat is wel 'leeg', geen dempers ofzo erin.)
Met wat? Een FMF jetkit of ... ? Zodat ik geen 3 jetkits moet kopen?
PS: ik heb vanmorgen nog 131.6 top eruit gehaald in de slipstream.. Is misschien nog meer uit te halen als een auto wil meedoen..
En jah, tijdens de herexamens wil een mens al eens afdwalen om over zoiets na te denken he..