Aantal standaard vragen
-
- Quad Master
Re: Aantal standaard vragen
heozo, als je eens gaat navragen bij hem kom je er achter dat ie waarschinlijk zeeer weinig uren heeft gedraaid, dan vind ik de prijs wel aardig hoor
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter

- Jason McCoy
- Quad GOD
ik vind t duur. Zou m dan ook nooit kopen. Renszuid heeft zo zelfde quad te koop maar dan int blauw.
Zelfde bouwjaar met alle opties. Goed onderhouden. en dat voor veel minder geld.
Of bijvoorbeeld deze
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... raptor+700" onclick="window.open(this.href);return false;
is een special en 2 jaar jonger.
Dus vele malen interessanter
Zelfde bouwjaar met alle opties. Goed onderhouden. en dat voor veel minder geld.
Of bijvoorbeeld deze
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... raptor+700" onclick="window.open(this.href);return false;
is een special en 2 jaar jonger.
Dus vele malen interessanter
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Komaan mannen gaan we nu advertenties van partikulieren zitten vergelijken met bedrijven
Ik ga me niet mengen in de discussie maar het is wel amusant op deze manier.
Als je een quad koop bij een bedrijf dan krijg je netjes garantie op de spullen.
En die betaal je die garantie natuurlijk ook gewoon zelf.
Het is maar net waar je jezelf lekker bij voelt.
Maar dit maakt wel dat je die prijzen niet zomaar klakkeloos naast elkaar kunt houden.
Just my 2 cents

Ik ga me niet mengen in de discussie maar het is wel amusant op deze manier.
Als je een quad koop bij een bedrijf dan krijg je netjes garantie op de spullen.
En die betaal je die garantie natuurlijk ook gewoon zelf.
Het is maar net waar je jezelf lekker bij voelt.
Maar dit maakt wel dat je die prijzen niet zomaar klakkeloos naast elkaar kunt houden.
Just my 2 cents

Yamaha Raptor 700R
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Blockie heeft opzich wel ergens een punt.
Van de ene kant zit ik qua kosten heel erg te twijfelen.
Gezien het mijn eerste quad is en het toch een redelijke investering is zou ik het heel prettig vinden om hem bij een bedrijf
te kopen en er idd garantie o.i.d. bij te krijgen. Bij een particulier vind ik het net als scooters heel lastig in te schatten of hij echt daadwerkelijk zo goed onderhouden is.
Tevens zit ik echt nog altijd in dubio of een 350 "genoeg" voor mij is of dat ik er spijt van ga krijgen omdat ik het uiteindelijk te langzaam o.i.d. vind.
Van de ene kant zit ik qua kosten heel erg te twijfelen.
Gezien het mijn eerste quad is en het toch een redelijke investering is zou ik het heel prettig vinden om hem bij een bedrijf
te kopen en er idd garantie o.i.d. bij te krijgen. Bij een particulier vind ik het net als scooters heel lastig in te schatten of hij echt daadwerkelijk zo goed onderhouden is.
Tevens zit ik echt nog altijd in dubio of een 350 "genoeg" voor mij is of dat ik er spijt van ga krijgen omdat ik het uiteindelijk te langzaam o.i.d. vind.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dan neem je toch iemand mee die verstand heb van quads?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik ben onderstaande tegengekomen, heb gemaild en deze zou helemaal nieuw zijn + garantie.
Kan iemand hier ook aan zien welk model(jaar) het is en of dit een raptor 350 of 350R is? (weet ook het precieze verschil tussen een 350 en 350R niet trouwens..)
http://www.mcg-racing.be/index.php/quad ... quad-nieuw" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan iemand hier ook aan zien welk model(jaar) het is en of dit een raptor 350 of 350R is? (weet ook het precieze verschil tussen een 350 en 350R niet trouwens..)
http://www.mcg-racing.be/index.php/quad ... quad-nieuw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
R staat altijd voor Reverse bij yamaha, met een achteruit dus. maar ik denk dat een raptor 350 altijd achteruit heeft, soms vergeet een mens die R gewoon te vernoemen..
Gezien de advertentie +achteruit staat is het dus sowieso 350R
Gezien de advertentie +achteruit staat is het dus sowieso 350R
Yamaha Raptor 660R!
Doe jezelf een lol en koop een gebruikte Raptor 350 voor pakweg 3000 euro. Rij daar een tijdje op zodat je beter kunt bepalen wat je nu wilt, dan kun je eventueel je 350 met weinig afschrijving verkopen en een zwaardere quad kopen.janssuh schreef:Ik ben onderstaande tegengekomen, heb gemaild en deze zou helemaal nieuw zijn + garantie.
Een Raptor 350 heeft trouwens altijd een achteruitversnelling. Of de R altijd voor achteruitverschelling staat weet ik niet, je hebt de Raptor 350 als YFM350 met allerlei letters achter het type.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ben er ondertussen uit en het gaat wss toch bovenstaande quad worden al moet ik nog even overleggen hier binnenshuis 
Kan iemand mij wellicht nog vertellen of hij kan zien welk type/bouwjaar dit is ook al is hij nieuw?

Kan iemand mij wellicht nog vertellen of hij kan zien welk type/bouwjaar dit is ook al is hij nieuw?
Is model 2009, maar zoals jazzy zegt zou ik een tweedehands Raptor 350 kopen om mee te beginnen, want het geld wat je in die nieuwe steekt krijg je er nooit meer uit. Als je 'm daar koopt en meteen terug op een website gooit ben je al €2000 kwijt, gewoon omdat het een model van 3j geleden is.
Yamaha YFZ480Build in progress
- Jason McCoy
- Quad GOD
idd. Lijkt mij ook niet de meest handige manier eigelijk. Kun je ook eerst eens zien of je t wel wat vind.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hmm beetje tegenstrijdig maar ik ga wss toch voor de nieuwe.. puur omdat ik de zekerheid wil hebben dat er niks "mis" mee is en dat ik garantie heb..
Ik heb wel nog even een vraag die ik misschien vooraf al aan een van jullie kan stellen, ik denk dat ik zo'n 60% ermee op de weg ga rijden en 40% echt door zandpaden, bos etc.
Hebben jullie een bepaald advies voor een type/soort band dan?
Ik heb wel nog even een vraag die ik misschien vooraf al aan een van jullie kan stellen, ik denk dat ik zo'n 60% ermee op de weg ga rijden en 40% echt door zandpaden, bos etc.
Hebben jullie een bepaald advies voor een type/soort band dan?
-
- Quad Master
eerst de originele oprijden 

yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars

-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
En ik heb hem toch gekocht
!
Kan hem over 2 weken ophalen, word nu ingevoerd, op kenteken gezet etc.

Kan hem over 2 weken ophalen, word nu ingevoerd, op kenteken gezet etc.

-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Heb nog even een "standaard" vraag..
Als ik mn quad komend weekend heb ben ik dus ook al van plan om uiteraard meteen een stuk te gaan touren en wat bossen mee te pakken..
Maar heb al op diverse plekken gelezen dat het bijv. in Belgie al zo streng is dat ze hem in beslag kunnen nemen.
Hoe zit dit in Nederland?
En wat mag wél en wat mag niet?
Er zijn bijvoorbeeld wegen waar staat dat er geen auto in mag maar wat een zeer degelijke veldweg is waar ook traktoren e.d. rijden (landbouwverkeer toegestaan), mag je hier dan wel met de quad in?
Als ik mn quad komend weekend heb ben ik dus ook al van plan om uiteraard meteen een stuk te gaan touren en wat bossen mee te pakken..
Maar heb al op diverse plekken gelezen dat het bijv. in Belgie al zo streng is dat ze hem in beslag kunnen nemen.
Hoe zit dit in Nederland?
En wat mag wél en wat mag niet?
Er zijn bijvoorbeeld wegen waar staat dat er geen auto in mag maar wat een zeer degelijke veldweg is waar ook traktoren e.d. rijden (landbouwverkeer toegestaan), mag je hier dan wel met de quad in?