hey!
heb onlangs een raptor 350 gekocht, heb er een eindje mee kunnen rijden (1 maand) maar nu start die niet meer en heb ik geen ontsteking. Ik heb stroom(lichten en alles werkt) maar het lampje voor neutraal licht niet op! kan dit hiermee iets te maken hebben?
Mvg
yamaha 350 raptor start niet meer
-
- Toeschouwer
yamaha 350 raptor start niet meer
Laatst gewijzigd door Boncari op vr 14 sep, 2012 06:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Sport Werkplaats
Reden: Verplaatst naar Sport Werkplaats
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: yamaha 350 raptor start niet meer
uw kill-switch op stuur die rode knop staat die goed want er zijn er hier ooit nog al geweest
normaal moet hij in neutraal staan om te kunnen starten zonder de koppeling in maar met koppeling in geknepen moet hij zelfs in versnelling ook starten
normaal moet hij in neutraal staan om te kunnen starten zonder de koppeling in maar met koppeling in geknepen moet hij zelfs in versnelling ook starten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Toeschouwer
de kill- switch staat juistyamahakoppel schreef:uw kill-switch op stuur die rode knop staat die goed want er zijn er hier ooit nog al geweest
mvg
-
- Toeschouwer
neutraal schakelaar miss kapot dan ? aangezien het lampje van de neutraal ook niet brand dus als deze niet doorgeeft start hij ook niet even schakelaartje overbruggen en dan zou hij moeten starten
- Jason McCoy
- Quad GOD
Koppeling intrekken. Hier zit een sensor in die t neutraalschakelaar omzijlt.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland