kort stukje offroad in midden limburg
kort stukje offroad in midden limburg
dag mensjes,
ik d8 koop me ook 'ns een camera voor oppe quad duss bij deze het kortste filmpje wat ik heb
heb er 12 uur over gedaan om deze te uploade
geef geen kritiek op de stand van me cam, ik had hem verder naar achtere moete zette maar me klitteband was te kort
en op het einde natuurlijk hoop indrinke @ de hoop
Link
http://www.youtube.com/watch?v=aRrpKZT2HpU" onclick="window.open(this.href);return false;
iemand trouwens tip's hoe ik filmpjes sneller kan upload ?
ik d8 koop me ook 'ns een camera voor oppe quad duss bij deze het kortste filmpje wat ik heb
heb er 12 uur over gedaan om deze te uploade
geef geen kritiek op de stand van me cam, ik had hem verder naar achtere moete zette maar me klitteband was te kort
en op het einde natuurlijk hoop indrinke @ de hoop
Link
http://www.youtube.com/watch?v=aRrpKZT2HpU" onclick="window.open(this.href);return false;
iemand trouwens tip's hoe ik filmpjes sneller kan upload ?
Laatst gewijzigd door koenie607 op ma 27 aug, 2012 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- jumper2110
- Quadracer
Re: kort stukje offroad in midden limburg
Ik zie spijtig genoeg geen filmpje..
Uploadsnelheid hangt echt af van je provider, bij mij (belgacom) duurt dat ook uren.
Had je het geupload op youtube?
Uploadsnelheid hangt echt af van je provider, bij mij (belgacom) duurt dat ook uren.
Had je het geupload op youtube?
?? ik zie hem wel staan dan zal ik de link er wel helemaal neerzetten
- jumper2110
- Quadracer
Jep nu zie ik em ook
op t laatst slaat de andere rijder bijna om wanneer hij te hard de drift ingooit haha
Vet filmpje! We moeten dat ritje wat we ooit afgesproken hadden maar waar het weer toen roet heeft ingegooid, toch eens opnieuw plannen
Yamaha YFZ480Build in progress
haha das goed
k weet nog een paar leuke stukkie's kep ze ook op film maar k ga geen 3dagen wachten voor ik 15min film erop heb staan
k weet nog een paar leuke stukkie's kep ze ook op film maar k ga geen 3dagen wachten voor ik 15min film erop heb staan
zaterdag morgen als de vrijdag niet te laat en te zaat is word er gereden en anders zondag middag na de truckrun hier in de omstreken