dat beugeltje is niet het enigste roest plekje moet niet vergeten dat hem al bijna 6 jaar is en altijd in weer en wind gereden heeft enkel de laatste jaren blijft die in de winter binnen
mijn nerfbars zal ik nooit polijsten zit een vernis laag op en om alles af te schuren neen dank u heb die van mijne warrior ooit gedaan nooit meer wat een onderhoud om die dan mooi te houden ik heb er nieuwe liggen ze komen er ooit wel op
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
hij heeft zelfs mijn opties gebruikt mijn hydrolische verlaging staat er zelfs tussen
maar hij heeft een dubbele FP en een dubbele domo uitlaat in zijn opties dat wil ik zien
ik heb hem een pikante mail gestuurt
maar back on topic nu genoeg geleuter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
schandalig dat mensen dit doen, alleen kan die kerel niet typen, gebruikt ie foto's waar de helft van de optie's niet op staan, haalt ie nooit geen 150 km/h en klopt de km stand die hij er bij hgeeft staan niet , kan zo nog wel ff doorgaan, maar er zullen vast mensen zijn die hier de dupe van worden
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter