.
Re: Beste quad voor op openbare weg
bwaaah dat heb ik ervoor over
Ga eens test rijden met een goede tweedehandse bombardier ds650x.......
Andere veren dat hij goed lager komt te liggen en je kunt kilometertjes doen.
Raptor 700 <3 <3
-
- Quad Expert
Ligt "onveroestbaar" bwm blok inLewis schreef:Ga eens test rijden met een goede tweedehandse bombardier ds650x.......
No Can't Do!
idd voor lage ritten kan je niets beter hebben! spreek uit ervaring wel even andere tandwiel verhouding opzetten.
en prijzig zijn ze zeker niet.
en een berg koppel.
succes met de zoektocht!
en prijzig zijn ze zeker niet.
en een berg koppel.
succes met de zoektocht!
- HondaTRX450r
- Quadrunner
Wat de meesten idd zeggen een 400cc of raptor.
Ik rijd zelf met een trx450 maar daar heb je redelijk veel onderhoud aan om de 5 uur motor olie verversen en 15 uur de bak en zuinig is die niet, Om de 30 uur zuiger vervangen.
Dan kun je wel een ander (Groter) tandwiel erop zetten dan lijden ze wel wat minder (Zuiger)
Maar niks is leuker als een 450 vind ik, mede omdat je dan ook eens de crossbaan op kunt en volop met de rest mee kunt komen en dat je toch veel power hebt.
daar is een raptor bijv minder geschikt voor.
Ligt er ook aan waar je hem voor wilt gebruiken en je budget
Ik rijd zelf met een trx450 maar daar heb je redelijk veel onderhoud aan om de 5 uur motor olie verversen en 15 uur de bak en zuinig is die niet, Om de 30 uur zuiger vervangen.
Dan kun je wel een ander (Groter) tandwiel erop zetten dan lijden ze wel wat minder (Zuiger)
Maar niks is leuker als een 450 vind ik, mede omdat je dan ook eens de crossbaan op kunt en volop met de rest mee kunt komen en dat je toch veel power hebt.
daar is een raptor bijv minder geschikt voor.
Ligt er ook aan waar je hem voor wilt gebruiken en je budget
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
bekijk mijn post eens en de reacties, wordt zo goed als ALLES besproken,
Hielp mij enorm xD vn een chineesje naar een yamaha, met zelfde prijsklasse en omdat het een goed merk is minder onderhoud dan die lompe chineesjes.
Mijn voorkeur aan het einde van die topic: Yamaha Warrior of een Raptor 350. als ik het goed heb xD
Hielp mij enorm xD vn een chineesje naar een yamaha, met zelfde prijsklasse en omdat het een goed merk is minder onderhoud dan die lompe chineesjes.
Mijn voorkeur aan het einde van die topic: Yamaha Warrior of een Raptor 350. als ik het goed heb xD
- Jason McCoy
- Quad GOD
Heb jij nu wat gekocht dan???Dalderup schreef:bekijk mijn post eens en de reacties, wordt zo goed als ALLES besproken,
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
Beste quad voor op openbare weg
Ik rij met een raptor 700 op de weg en moet zeggen dat ik nog geen enkele problemen heb ondervonden. Hij is dan motorisch ook nog wel compleet origineel. Maar voor mij is hij goed zo iets meer power mag hij eig wel hebben maar zal maar eerst eens goed gaan sparen want heb hem verlaagd en andere velgen met baanbanden, stuurdemper en vapor teller geplaatst dus dat waren wel even wat kosten
burn your rubber not your soul
yamaha R700 special edition (onroad)
Yamaha R350 (offroad)
yamaha R700 special edition (onroad)
Yamaha R350 (offroad)
Nee maar de reden is dat ik nog 18 moet worden om op een quad te rijden en nog even tijd heb. eindconclusie is wel een raptor 350 of een warriorJason McCoy schreef:Heb jij nu wat gekocht dan???Dalderup schreef:bekijk mijn post eens en de reacties, wordt zo goed als ALLES besproken,