ja en toch gaat hij in iedere versnelling in vrij als ik dat pookje zelf niet naar boven houd. vind het zelf ook heel raar.
alvast bedankt voor de hulp.
raptor 350 valt uit vitesse
Re: raptor 350 valt uit vitesse
gaank is alles, remmen is angst!
- yamahakoppel
- Quad GOD
zal wel niet neutraal zijn want als hij bv. van zijn 4de in neutraal valt zou je terug 3keer moeten schakelen om terug in zijn 4de te geraken
zal tussen 2 vitessen in vallen. open laten doen, met geluk een cerclips wat los is of schakelvork krom. maar als je door rijd is misschien alles kapot
een maat van mij had zijn schakelvork gebroken van zijn 660 voor een paar 100€ was die gemaakt zijn neef had het werk gedaan
zal tussen 2 vitessen in vallen. open laten doen, met geluk een cerclips wat los is of schakelvork krom. maar als je door rijd is misschien alles kapot
een maat van mij had zijn schakelvork gebroken van zijn 660 voor een paar 100€ was die gemaakt zijn neef had het werk gedaan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik heb een compleet gereviseerd 350blok voor €1250
inruil van oude blok in overleg
http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... raptor+350" onclick="window.open(this.href);return false;
inruil van oude blok in overleg
http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... raptor+350" onclick="window.open(this.href);return false;
never drive faster then your angel can fly
heb hem deze week naar de dealer gedaan. kwam erop neer dat het veertje in de versnellingsbak was losgekomen doordat de borgplaat was losgekomen en de bout was er ook uit gekomen. eind deze week is hij weer gerepareerd
gaank is alles, remmen is angst!