Gevonden en gekocht Raptor 700 se R/W
Gevonden en gekocht Raptor 700 se R/W
Hey, eindelijk een Raptor gevondennaar mijn smaak.
http://imageshack.us/photo/my-images/35/dscn2749o.jpg/
Wat tips om er nog beter uit te doen zien.
http://imageshack.us/photo/my-images/35/dscn2749o.jpg/
Wat tips om er nog beter uit te doen zien.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Gevonden en gekocht Raptor 700 se R/W
Link werkt niet
Via immageshack pak je de forum link, als je die compleet knipt en plakt krijg je de foto meteen te zien
Via immageshack pak je de forum link, als je die compleet knipt en plakt krijg je de foto meteen te zien
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
sorry werkt wel hahaha.
Zou achter verbreden en de handkappen even goed monteren zodat ze niet zo veel te hoog staan.
Verder nette quad lijkt me zo
Zou achter verbreden en de handkappen even goed monteren zodat ze niet zo veel te hoog staan.
Verder nette quad lijkt me zo
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quad Master
idd verbreden, en als je m alleen op de straat gebruikt een beetje verlagen (kw spiralen of blokjes, niet allebei, dan komt ie te laag vind ik)
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Jip alleen op de straat. Thx Guy'serikalbring schreef:idd verbreden, en als je m alleen op de straat gebruikt een beetje verlagen (kw spiralen of blokjes, niet allebei, dan komt ie te laag vind ik)
Keep it comming.
proper proper
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- yamahakoppel
- Quad GOD
waar zullen we beginnen
voor te beginnen geef die geld ezel maar een laxceer middel dat hij het laatste er maar uit perst
inderdaad verlagen en misschiens verbreden als het budget het toe laat. een brede achteras en spoorverbreders extended hubs zijn ook mooi en voor de voorkant brede A-armen spoorverbreders en een mooi setje velgen staat niet mis
moet zelf zien wat je mooi vind en wat het budget toe laat elke € dat je er in steekt ben je kwijt. 2de hands geeft dat weinig meerwaarde aan een quad als je van plan zijt om er jaren mee blijven te rijden kun je ver gaan en anders zou ik gewoon verlagen met KW spiralen en spoorverbreders om het comfort een beetje te verhogen ben je een klein 4 à 500€ kwijt maar dat is het waard
voor te beginnen geef die geld ezel maar een laxceer middel dat hij het laatste er maar uit perst
inderdaad verlagen en misschiens verbreden als het budget het toe laat. een brede achteras en spoorverbreders extended hubs zijn ook mooi en voor de voorkant brede A-armen spoorverbreders en een mooi setje velgen staat niet mis
moet zelf zien wat je mooi vind en wat het budget toe laat elke € dat je er in steekt ben je kwijt. 2de hands geeft dat weinig meerwaarde aan een quad als je van plan zijt om er jaren mee blijven te rijden kun je ver gaan en anders zou ik gewoon verlagen met KW spiralen en spoorverbreders om het comfort een beetje te verhogen ben je een klein 4 à 500€ kwijt maar dat is het waard
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Pro Quadrider
ik had m al gezien echt een mooie bazis om iets leuks mee te doen
Welke geldezel bedoel je ?????yamahakoppel schreef:waar zullen we beginnen
Welke merken raden jullie aan om te verlagen en te verbreden. Welke wielen en welke maat zou erop passen?
grtjs sam
grtjs sam
Ik zouw een keer offroad gaan om er zeker van te zijn dat je hem wel egt voor straatgebruik wil. Heb mijn quad ook voor straatgebruik gekocht maar toen ik eenmaal offroad ging heb ik me snel bedacht. Is natuurlijk zonde als je daar achter komt als je al een hoop geld hebt uitgegeven aan verlagen en wielen enz.
HONDA the dream of power
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ben ik wel met dave eens.
Bezoek eens een rit bij jou in de buurt en vraag daar eens aan de jongens of je even op een verlaagd quad mag rijden. Misschien vind je t wel niks.
Ikzelf bijvoorbeeld vind t niet echt super rijden en daar verschillen de meningen nogal
Bezoek eens een rit bij jou in de buurt en vraag daar eens aan de jongens of je even op een verlaagd quad mag rijden. Misschien vind je t wel niks.
Ikzelf bijvoorbeeld vind t niet echt super rijden en daar verschillen de meningen nogal
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thx Jason mss eerst zo wat rondrijden zonder er wat aan te doen. Oke het proberen waard. Maar ik vind de baan modellen toch beestig hoe ze verlagen en verbreden. Pfff ik hou niet van modder opkuisenJason McCoy schreef:Ben ik wel met dave eens.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nee ik vind t ook mooi maar toch vind ik t ook leuk om de bossen een keer door te crossen en dan ben ik blij dat i gewoon normaal staat. En daarbij komt dat je gewoon hoog cker zo comfortabel rijd
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ja je woont in Koewacht zie ik.
Ik woon vlak bij Terneuzen .
De 23 e gaan we weer rijden . Dan kun je eens mee
post hier wat http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 23&t=35468" onclick="window.open(this.href);return false; en houdt t goed in de gaten
Ik woon vlak bij Terneuzen .
De 23 e gaan we weer rijden . Dan kun je eens mee
post hier wat http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 23&t=35468" onclick="window.open(this.href);return false; en houdt t goed in de gaten
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309