Kort ritje foto's
-
- Quadrider
Re: Kort ritje
Oejjhh das pijnlijk!
Binnenkort weer rijden??? Op welke quad rijd je dan???
Binnenkort weer rijden??? Op welke quad rijd je dan???
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
Ik rij op een barossa ,en iedereen bedankt voor de beterschap wensen.
[img
Uploaded with ImageShack.us][/img]
[img
hier kan je de sporen van de banden nog zien.
denk zelf dat het ongeveer zo is gegaan
Uploaded with ImageShack.us][/img]
[img
hier kan je de sporen van de banden nog zien.
denk zelf dat het ongeveer zo is gegaan
[img][IMG]http://img824.imageshack.us/img824/2870/iphonenieuw402.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
en zo was ie voor de crash
Uploaded with ImageShack.us[/img]
en zo was ie voor de crash
Re: Kort ritje foto's
Beterschap. Ben zelf laatst ook over de kop geslagen omdat ik wat hard door een plas reed. Ik kijk de volgende keer wel uit met water. Had er gelukkig niks aan over gehoude.
HONDA the dream of power
Thanks haha mijn gedachte
Veel sterkte en gauw weer de oude.
Grtjs
Grtjs
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wow wel een heavy verhaal om te lezen zeg!
Ik rij niet extreem ofroad maar als ik dit al lees is bodyprotector misschien toch wel een idee om aan te schaffen :\
Beterschap!
Ik rij niet extreem ofroad maar als ik dit al lees is bodyprotector misschien toch wel een idee om aan te schaffen :\
Beterschap!
Thanks. Ben normaal ook niet zo van de goede bescherming ,omdat ik toch niet exstreem rij. Dus een een helm leek mij altijd voldoende. En nog een potje ook. Maar na dit ongelukje kijk ik er toch iets anders tegen aan. Dus mijn advies zal nu voortaan zijn. Koop een body protector en een integraal helm Dan kwam ik er denk ik een stuk beter vanaf. Die body protectors zijn nu zo gemaakt dat je het bijna niet ziet dat je er een draagt. Zodra ik weer kan rijden ( zo voelt het nog niet ) ga ik er eerst een aanschaffen. Door schade en schande leert men. Je zou zeggen dat je op je 41 ste toch al een hoop geleerd zou hebben niet genoeg dus
- HondaTRX450r
- Quadrunner
He en wat als je daar in je eentje reed en ligt daar bewusteloos, iemand ziet je belt politie of ambulance dan ga je mee, maar je quad staat daar...?! ik zou me meer zorgen om me quad maken dan om mezelf!
Neemt de politie die dan mee ofzo??!
Hetzelfde als je een hoop herrie staat te schoppen als je word aangehouden tijdens je Quadrit, en je word gearresteerd politie zet je in de auto, Maar wat gebeurd er dan met je quad?! die laten ze toch zeker niet daar staan en een bijdehante reactie van "Ja we hebben de sleutels toch uit het contact gehaald"
Ik denk zelf namelijk dat als ze me mee willen nemen dat het gas er vol op gaat quad thuis zetten en dan meenemen, en vervolgens rijbewijs kwijt!?
Ik schijt daar wel voor af en toe haha
Neemt de politie die dan mee ofzo??!
Hetzelfde als je een hoop herrie staat te schoppen als je word aangehouden tijdens je Quadrit, en je word gearresteerd politie zet je in de auto, Maar wat gebeurd er dan met je quad?! die laten ze toch zeker niet daar staan en een bijdehante reactie van "Ja we hebben de sleutels toch uit het contact gehaald"
Ik denk zelf namelijk dat als ze me mee willen nemen dat het gas er vol op gaat quad thuis zetten en dan meenemen, en vervolgens rijbewijs kwijt!?
Ik schijt daar wel voor af en toe haha
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Geen flauw idee of de politie hem zou laten staan. Maar neem van mij aan na zo n ongeval denk je er niet aan Het enigste wat je wil is van die pijn af zijn. Ik had gelukkig mijn schoonvader die em op ging halen. Sleutel zat er nog in En natuurlijk niet iedere politie is vervelend er zitten ook behulpzame tussen.