Gielen_24 Suzuki LTZ 400
- jumper2110
- Quadracer
Re: Gielen_24 Suzuki LTZ 400 Probleem verlaging !!
Ik dacht dat Marijn dat probleem ook had met die link. Hij heeft dat gat ook moeten uitboren tot de ori bout er in ging.
Ik persoonlijk heb op het zicht dezelfde link (via ebay, marijn had die van bonzaiking dacht ik?) ma ik geen enkel probleem om die bout erdoor te krijgen. Dat gaat niet vanzelf maar als je em net goed hebt, glijdt hij er wel soepel door mits goed ingevet.
Ik zou de link trouwens gwn op de middelste stand pakken, is het mooist vind ik persoonlijk ivm verlaagblokjes vooraan
Ik persoonlijk heb op het zicht dezelfde link (via ebay, marijn had die van bonzaiking dacht ik?) ma ik geen enkel probleem om die bout erdoor te krijgen. Dat gaat niet vanzelf maar als je em net goed hebt, glijdt hij er wel soepel door mits goed ingevet.
Ik zou de link trouwens gwn op de middelste stand pakken, is het mooist vind ik persoonlijk ivm verlaagblokjes vooraan
nja heb hem ook via bonzaiking
nicky en ik hebben ook wat zitten zoeken maar omdat ik en me pa meestal samen rijden word het het bovenste gat anders gaat het weer krap worden as pa es iets te snel ne vluchtheuvel neemt
nicky en ik hebben ook wat zitten zoeken maar omdat ik en me pa meestal samen rijden word het het bovenste gat anders gaat het weer krap worden as pa es iets te snel ne vluchtheuvel neemt
suzuki ltz 400 special edition
- jumper2110
- Quadracer
Ja das het beste dan
Vreemd dat het met die links niet zo goed gaat, uiterlijk zien ze er toch hetzelfde uit maar blijkbaar verschillen ze dus toch wel.
Vreemd dat het met die links niet zo goed gaat, uiterlijk zien ze er toch hetzelfde uit maar blijkbaar verschillen ze dus toch wel.
idd
maar nicky zag toch direct dat deze e stuk langer was
maar op het moment denk ik da hem vanachter gelijk met zijne licht
maar nicky zag toch direct dat deze e stuk langer was
maar op het moment denk ik da hem vanachter gelijk met zijne licht
Ik heb hetzelfde probleem gehad..
Gewoon een ronde vijl nemen en uitvijlen tt ie past op een half uurke bende klaar
En nie teveel uitvien want dan krijg je speling..
Best gewoon in de 2 de stand zetten, en bij het uit of inrijde van de garage van je quad afgaam en lichtjes optillen.
Dor ik hier thuis ool en gaat heel makkelijk
Have fun.
Gewoon een ronde vijl nemen en uitvijlen tt ie past op een half uurke bende klaar
En nie teveel uitvien want dan krijg je speling..
Best gewoon in de 2 de stand zetten, en bij het uit of inrijde van de garage van je quad afgaam en lichtjes optillen.
Dor ik hier thuis ool en gaat heel makkelijk
Have fun.
One life, live it !
-
- Quadrider
Gewoon met een wheelie eruit
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
@ marijn: bedankt voor de tip, was al afgestamt om in te rijden na dat ik er al tegen gereden was
daarna ga ik terug op hem zitten zag ik da de link los op de grond zat
daarna ga ik terug op hem zitten zag ik da de link los op de grond zat
Zo vind ik 'm persoonlijk ook net iets te laag staan, maar idd, als je er met 2 man opzit zal je al hoger moeten gaan.
Voor de rest niet slecht
Voor de rest niet slecht
Yamaha YFZ480Build in progress
normaal word het morgen gefixt
en moesten we te veel schuren dan word de onderste stand er afgeslepen
en moesten we te veel schuren dan word de onderste stand er afgeslepen
Re: Gielen_24 Suzuki LTZ 400 #verlaagt#
zo vandaag toch wat gedaan aan de quad
eerst begonnen met aan een zijde van de link de gaten op te boren daarna ge monteerd
toen de beschermings kapkes terug willen plaatsen rara da ging nie
dus maar effe 2 gleufjes in gemaakt zodat de link e stukske door stak
daarna alles terug geplaatst en vet in de link gepompt daarna hem een goede was beurt ge geven
hier zijn foto's
(hij gaat deze winter nog uit elkaar voor eens deftig gereinigd te worden en de nodige dingen te voorzien van een verslaagje verf)
eerst begonnen met aan een zijde van de link de gaten op te boren daarna ge monteerd
toen de beschermings kapkes terug willen plaatsen rara da ging nie
dus maar effe 2 gleufjes in gemaakt zodat de link e stukske door stak
daarna alles terug geplaatst en vet in de link gepompt daarna hem een goede was beurt ge geven
hier zijn foto's
(hij gaat deze winter nog uit elkaar voor eens deftig gereinigd te worden en de nodige dingen te voorzien van een verslaagje verf)
Ziet er goed uit
Ik heb da platic kapje nie teruggestoke
Ik heb da platic kapje nie teruggestoke
One life, live it !
kga terna kijken voor volledige rvs plaat onder de quad te maken
waar dat dan de volledige link beschermt word
waar dat dan de volledige link beschermt word
Lekker laag. Je hebt nu wel een vieze haak onder je quad, daar wil je niet mee achter een stoeprand blijven hangen.
HONDA the dream of power
gewoon achterwaarts aan op rijden dan heb je er geen probleem mee
na effe niet meer gepost te hebben
Omdat me velgen toch wel best dof aan het worden gisteren maar eens om wat producten gegaan om ze weer eens mooi te polijsten. Met dank aan yamahakoppel voor de tips voor de juiste producten.
Dus ja toen begon het toch te kriebelen om er aan te beginnen en al een velg gedaan nu dinsdag effe de ander 3 doen omdat het nog examens zijn
hier effe een foto van een stukje dat ik gedaan had je ziet best veel verschil vind ik persoonlijk
bumper, nerfbars, achteras en achterbrug ga ik ook nog een op poest beurtje geven
Omdat me velgen toch wel best dof aan het worden gisteren maar eens om wat producten gegaan om ze weer eens mooi te polijsten. Met dank aan yamahakoppel voor de tips voor de juiste producten.
Dus ja toen begon het toch te kriebelen om er aan te beginnen en al een velg gedaan nu dinsdag effe de ander 3 doen omdat het nog examens zijn
hier effe een foto van een stukje dat ik gedaan had je ziet best veel verschil vind ik persoonlijk
bumper, nerfbars, achteras en achterbrug ga ik ook nog een op poest beurtje geven