PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
Re: PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
Dan raad ik een rossier af 104db en die blazen schuin omhoog in het gezicht van je achterligger haha

HONDA the dream of power

meeting gedaan 111db ;p ergens rustig voorbij rijden gaat nietdave88 schreef:Dan raad ik een rossier af 104db en die blazen schuin omhoog in het gezicht van je achterligger haha

FMF 4.1 Factory met powerbomb header   

Yamaha YFZ480Build in progress

en tevreden? Db? In Amerika zie je ze niet, enkel motoworks,dmc,rossier,dasa,...-Laurens- schreef:FMF 4.1 Factory met powerbomb header
- 
				erikalbring
- Quad Master 
is een foto van 72_mrd, staat een revieuw op het forum hier  jouw LTR ziet er wel bruut uit
 jouw LTR ziet er wel bruut uit

jouw LTR ziet er wel bruut uit
 jouw LTR ziet er wel bruut uityamaha raptor 350  : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars 
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter

: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
oherikalbring schreef:is een foto van 72_mrd, staat een revieuw op het forum hierjouw LTR ziet er wel bruut uit
 waar te vinden? Heb nu een PCv besteld.
 waar te vinden? Heb nu een PCv besteld.Re: PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
hier de link: viewtopic.php?f=34&t=40325" onclick="window.open(this.href);return false;PUM@@TJE schreef:ohwaar te vinden? Heb nu een PCv besteld.

Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat

Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
je kan de uitlaat kopen op http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; of via Ronnieb hier op het forum , die maakt je wel een leuke prijs. Ik heb de mijne via Ronnieb

Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider

LTR-450 Rider
Ja en de nieuwe uitlaat is besteld ;p Yoshi Rs572_mrd schreef:je kan de uitlaat kopen op http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; of via Ronnieb hier op het forum , die maakt je wel een leuke prijs. Ik heb de mijne via Ronnieb