CF500A
-
- Easy Quadrider
Re: CF500A
Op het punt waar alle kabels bij elkaar komen (ook wel kabelboom genoemt) daar kun je als het goed is alle kabels ''aftappen''.
Ik adviseer ook om dit soort klemconnectors te gebruiken, scheelt een hoop werk en het resultaat ziet er ook netjes uit.
Ik adviseer ook om dit soort klemconnectors te gebruiken, scheelt een hoop werk en het resultaat ziet er ook netjes uit.
Can am Renegade 500 2015
26" Maxxis Ceros op Machined Moose velgen
27" Maxxis Zilla op Stock Rims
BRP Radiator Relocator
Had
Yamaha Grizzly 550 2011
Mods:
- Wild Boar Rad Relocator
- 27" Maxxis Zilla's / 26" Maxxis Bighorns
- Bronco 2500 lbs Winch
- Moose front bumper
- RJWC exhaust
BRP Radiator Relocator
Had
Yamaha Grizzly 550 2011
Mods:
- Bronco 2500 lbs Winch
- Moose front bumper
- RJWC exhaust
-
- Easy Quadrider
Probleem bij deze aftakkingen is dat ze na een jaar gewoon kapot gaan. De kabel roest gewoon door... en wees gerust ik spreek uit ervaring...
Best is gewoon smeltfiches gebruiken... dit zijn fiches die je nadien moet dichtsmelten (niet meer aansteker zoals de meesten doen maar met een warmeluchtblazer..)
Groeten
Best is gewoon smeltfiches gebruiken... dit zijn fiches die je nadien moet dichtsmelten (niet meer aansteker zoals de meesten doen maar met een warmeluchtblazer..)
Groeten
YAMAHA GRIZZLY
-
- Pro Quadrider
Moerasrijder schreef:Op het punt waar alle kabels bij elkaar komen (ook wel kabelboom genoemt) daar kun je als het goed is alle kabels ''aftappen''.
die connectors das juist het slechtste wat je kan gebruiken die dingen zorgen alleen maar voor problemen een mesje snijd door je isolatie in het koper als je gaat rijden trilt je verbinding en zal uiteindelijk zelfs afbreken als je het goed wilt doen soldeer je de draden met krimpkous er omheen
-
- Easy Quadrider
Ik heb mijn knipperlichten en verlichting hiermee gekoppeld.. nooit problemen gehad
Can am Renegade 500 2015
BRP Radiator Relocator
Had
Yamaha Grizzly 550 2011
Mods:
- Bronco 2500 lbs Winch
- Moose front bumper
- RJWC exhaust
BRP Radiator Relocator
Had
Yamaha Grizzly 550 2011
Mods:
- Bronco 2500 lbs Winch
- Moose front bumper
- RJWC exhaust
-
- Pro Quadrider
mesjes die in koper kabel snijden das echt niks vragen om problemen
-
- Quadrider
Nou nou elke 3 jaar zon klein dingetje vervangen.. Desnoods doe je daar een krimpkousie omheen.. En wie zegt dat het mesjes zijn? als 1 zon dingetjes een scherp '''mesje'' heeft hoeven ze het niet allemaal te hebben..
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
-
- Easy Quadrider
Het best is idd solderen maar is ook heel wat werk...
Je kan deze fiches gebruiken...
Uploaded with ImageShack.us
gewoon kabel waar je wilt van aftakken doorknippen, strippen, fiche erover en andere kant van de fiche de originele kabel en de nieuwe kabel erin, dichtknijpen, met speciale tang (of gewone tang). En dichtsmelten...
Gelieve aub geen aansteker ofzo te gebruiken maar een heteluchtblazer zo kan je nooit je kabel beschadigen.
De fiches hebben verschillende kleuren:
De rode is voor 1,5mm2, de blauwe voor 2,5mm2, De gele tot 5mm2...
Gebruik de blauwe om af te takken van 1,5mm2. Er moeten lang 1 kant immer 2 draden in...
Doe er nadien geen krimpkous meer over, is zeker niet nodig, is zelf niet goed... Ik spreek uit jarenlange ervaring, ik gebruike deze dingen wekelijks en ze worden gebruikt in slechte omstandigheden (regen, nat, modder,...)
Groeten
Je kan deze fiches gebruiken...
Uploaded with ImageShack.us
gewoon kabel waar je wilt van aftakken doorknippen, strippen, fiche erover en andere kant van de fiche de originele kabel en de nieuwe kabel erin, dichtknijpen, met speciale tang (of gewone tang). En dichtsmelten...
Gelieve aub geen aansteker ofzo te gebruiken maar een heteluchtblazer zo kan je nooit je kabel beschadigen.
De fiches hebben verschillende kleuren:
De rode is voor 1,5mm2, de blauwe voor 2,5mm2, De gele tot 5mm2...
Gebruik de blauwe om af te takken van 1,5mm2. Er moeten lang 1 kant immer 2 draden in...
Doe er nadien geen krimpkous meer over, is zeker niet nodig, is zelf niet goed... Ik spreek uit jarenlange ervaring, ik gebruike deze dingen wekelijks en ze worden gebruikt in slechte omstandigheden (regen, nat, modder,...)
Groeten
YAMAHA GRIZZLY
-
- Quadrider
Ik heb die ook gebruikt... Ik zou er wel een krimpkousie over doen.. issie wat meer waterdicht
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.