Prijs remschijf Yamaha Grizzly 450
-
- Easy Quadrider
Prijs remschijf Yamaha Grizzly 450
Beste,
Vandaag remschijfje vervangen vooraan op Yamaha Grizzly 450.
Ik moet zeggen dat ik een beetje verschoot van de prijs 90 euro... voor 1 schijfje...
Hebben jullie andere ervaringen of prijzen...
Groeten
Vandaag remschijfje vervangen vooraan op Yamaha Grizzly 450.
Ik moet zeggen dat ik een beetje verschoot van de prijs 90 euro... voor 1 schijfje...
Hebben jullie andere ervaringen of prijzen...
Groeten
YAMAHA GRIZZLY
-
- Quadrider
Re: Prijs remschijf Yamaha Grizzly 450
Japanertjes hé! Gewoon overstappen naar can am of arctic cat..
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
- yamahakoppel
- Quad GOD
kijk eens op quadfun kun je prijzen zien van schijven begint rond de 70€ voor yamaha raptor en over de 100€ voor can-am hangt ook veel af of het een veel verkocht model is en het merk van schijf
als je op quadfun kijkt bij het merk galfer dan val je achterover van sommige prijzen
http://www.quadfun.be/newshop/catalog/i ... p?cPath=68" onclick="window.open(this.href);return false;
als je op quadfun kijkt bij het merk galfer dan val je achterover van sommige prijzen
http://www.quadfun.be/newshop/catalog/i ... p?cPath=68" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
Yamahakoppel in het 4x4 hoekje
Maar ik denk dat galfer een hogere kwaliteit heeft? Als je googled naar galfer zie je alleen maar dingen over remmen staan
En can am heeft maar 1 achter rem.. Dat is op de aandrijving geplaats dus niet op de wielen (Wat ik een keer gezien had dan)
Maar geert, je zal er maar mee leren moeten leven... Alles is duur tegenwoordig.
Maar ik denk dat galfer een hogere kwaliteit heeft? Als je googled naar galfer zie je alleen maar dingen over remmen staan
En can am heeft maar 1 achter rem.. Dat is op de aandrijving geplaats dus niet op de wielen (Wat ik een keer gezien had dan)
Maar geert, je zal er maar mee leren moeten leven... Alles is duur tegenwoordig.
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
-
- Quad Master
voor a merken zijn onderdelen vaak ietsje duurder als voor b/c merken, maar je betaald voor de kwaliteit die je krijgt
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Quadrider
Nou nou.. Soms bij de jappanertjes betaal je ietsjes teveel voor het kwaliteit.. Je kan het zo zien, als je alle onderdelen bij elkaar optelt (dus een hele quad in stukjes waar nog nooit iets mee gedaan is (zelfs niet inelkaar gezet )) Dan ben je volgens mij wel 4/5 X zo duur uit...
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
-
- Easy Quadrider
Ja idd ik moet nu wel zeggen dat het om een originele remschijf ging... dus ja dat betaal je ook wel geloof ik...
YAMAHA GRIZZLY
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
bij de nieuwe modelen can am heb je weer schijven bij je banden alleen ik heb eeer een ecc model waarbij je maar aan 1 kant een rem hebt zitten bij je band de andere kant zit niksxScorxPiusx schreef:Yamahakoppel in het 4x4 hoekje
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten