Vandaag geconsteteerd dat mijn koppakking lekte van mijn Barossa. (Sorry het moet zijn kleppendeksel)
Ik heb al een nieuewe besteld dat is het probleem niet. Kan iemand mij vertellen of ik alleen maar de rubber pakking er tussen hoef te zetten. Moet ik rekening houden met kleppen of maakt dat niet uit?
Laatst gewijzigd door hollebolle op di 25 sep, 2012 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Koppaking wisselen dan moet je distubutie riem en alles los he.
Dus ja, je zult opnieuw kleppen moeten stellen. Tenminste dan ben je daar toch al bezig dus tja, kleine moeite.
nee kleppendeksel sorry. Volgens mij is het alleen maar 6 schroeven los en een nieuwe rubber dr tussen. De rubber zat volgens mij nog wel met een coating (grijs van kleur) vast.
Laatst gewijzigd door hollebolle op di 25 sep, 2012 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
die kan je zo vervangen je moet alleen zorgen dat alles wat boven je kop zit extreem schoon is anders kan er bijvoorbeeld een zandkorrel in je blok vallen en dat wil je niet
Kan iemand mij vertellen hoe strak ik de bouten moet aandraaien? Dr zitten twee bouten boven op het deksel en 4 in de hoeken.
Ik ben iemand die alles altijd te strak aandraaid.
Beteld bij buggy & quadservice even zoeken met google.
Tis zo gebeurd om deze te vervangen alleen zorgen dat de oude sealrand weg is want de orginele zat een beetje vast met een of ander goedje.
Ook het deksel niet te vast draaien want dan ligt ie er zo weer uit.
Vast is vast dat hb ik wl geleerd