ltz 400 vraagje loopt niet meer
ltz 400 vraagje loopt niet meer
hallo ,
ik ben bezig met een ltz opbouwen heeft voor heen gelopen
heb hem gestript om hem goed te poetsen/spuiten
het gaat om een ltz bj 04
-hij vonkt.
-heeft compressie.
-bij inspuiten remmen reiniger in bougiegat geeft ook geen enkel effect.
wel komt er uit het beluchtings gat in cilinderkop de vloeistof uit die ik via bougie gat naar binnen spuit (kan dit een oorzaak zijn van kapotte pakking )
wat kan dit zijn ?
alvast bedankt
ik ben bezig met een ltz opbouwen heeft voor heen gelopen
heb hem gestript om hem goed te poetsen/spuiten
het gaat om een ltz bj 04
-hij vonkt.
-heeft compressie.
-bij inspuiten remmen reiniger in bougiegat geeft ook geen enkel effect.
wel komt er uit het beluchtings gat in cilinderkop de vloeistof uit die ik via bougie gat naar binnen spuit (kan dit een oorzaak zijn van kapotte pakking )
wat kan dit zijn ?
alvast bedankt
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: ltz 400 vraagje loopt niet meer
Isie nu wel opgebouwd dan? Bedoel carbs er op, uitlaat er op enz?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
jip zit alles op dit plaatje komt van internet om beluchting aan te duidenJason McCoy schreef:Isie nu wel opgebouwd dan? Bedoel carbs er op, uitlaat er op enz?
mvg
kleine aanvulling bougie is droog na starten ondanks remmenreiniger deze word dus wel verbrand , benzine komt tot in carb dus weet niet of deze ook in cilinder komt. aanzuigkracht is wel enorm dus neem aan van wel.
maar ondanks dat zou hij opzijn minst een teken van leven moeten geven met remmen reiniger toch?
maar ondanks dat zou hij opzijn minst een teken van leven moeten geven met remmen reiniger toch?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nah ja ik snap niet wat iedereen altijd met die remreiniger loopt te kloten.
Mijn denkwijze is. Wel vonk, dus ontsteking...
Bougie droog dus geen brandstof. Ofwel carb werkt niet goed of kleptiming klopt niet.
Mijn gok is de carb.
Mijn denkwijze is. Wel vonk, dus ontsteking...
Bougie droog dus geen brandstof. Ofwel carb werkt niet goed of kleptiming klopt niet.
Mijn gok is de carb.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quad Expert
Dat gat is volgens mij om als er water bij je bougie komt dat het er niet in blijft staan maar eruit looptdoofy21 schreef:hallo ,
Als je kleptiming niet goed staat zou je dat moeten horen met poging tot starten, probeer hem anders is door de
compressie heen te duwen en kijken wanneer die vonkt.. Bougie droog is geen benzine.. geen benzine is niet
lopen.
Carb zit wel vol met benzine en is schoon?
No Can't Do!
carb is ook al vervangen door andere geen effect , maar dan nog zou hij mij een teken van leven moeten geven bij het toedienen van remmenreiniger en dan verder kijken naar eventuele afstellingen aan carb.
Hoeveel compressie heeft hij dan?
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Vergeet die remreiniger nou maar gewoon. Gaatje is idd om bougie droog te houden.
Ik denk dat i geen benzine krijgt.
Ik denk dat i geen benzine krijgt.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Heyy jason,
Ja snap ook dat dit geen oplossing is maar normaal moet hij altijd een teken van leven geven met remmen reiniger
Dan kam ik verder kijkén of hij wel benzine krijgt
Gr nick
Ja snap ook dat dit geen oplossing is maar normaal moet hij altijd een teken van leven geven met remmen reiniger
Dan kam ik verder kijkén of hij wel benzine krijgt
Gr nick
-
- Quad Expert
Waarschijnlijk staat je nokkenas dan 1 slag verkeerd, vonkt in de uitlaatslag en doet niks in de compressie slag. Simpele verklaring..
Maar er zit wel benzine in de carburateur? En verse benzine...
Beter geen rem reiniger inspuiten, rem reiniger tast materialen aan... beter gewoon benzine of vergelijkbare
pakken.
Gaat alles goed als je hem door de compressie heen duwd, ipv elektrisch starten.. achterkant omhoog zetten,
in zijn 5 zetten en aan achterwielen draaien.
Beter geen rem reiniger inspuiten, rem reiniger tast materialen aan... beter gewoon benzine of vergelijkbare
pakken.
Gaat alles goed als je hem door de compressie heen duwd, ipv elektrisch starten.. achterkant omhoog zetten,
No Can't Do!
Heb je niet per ongeluk nog een prop papier in de inlaat laten zitten? Weet niet of je em tot zover uit elkaar hebt gehad, maar is een optie.
Remreiniger is beter van niet, verdampt gigantisch snel dus je conclusie dat het wel verbrand wordt is niet juist.
Ik stel voor: je carb is ff goed schoonmaken, zorgen dat inlaat en uitlaatkanalen open zijn, alle connectoren (goed) aangesloten?
Je hebt toch niet toevallig gelast aan de quad?
en tot hoever heb je em gedemonteerd?
Gr.
Remreiniger is beter van niet, verdampt gigantisch snel dus je conclusie dat het wel verbrand wordt is niet juist.
Ik stel voor: je carb is ff goed schoonmaken, zorgen dat inlaat en uitlaatkanalen open zijn, alle connectoren (goed) aangesloten?
Gr.
Ardjuh schreef:Waarschijnlijk staat je nokkenas dan 1 slag verkeerd, vonkt in de uitlaatslag en doet niks in de compressie slag. Simpele verklaring..
pakken.
Nokkenas is niet los geweest ook niet het blok opengehad , dus im zijn 5 zetten en dan het achterwiel ronddraaien zou hij teken van leven moeten geven?
Gr
Nope uitlaat is schoon , carb ook, heb hem helemaal gestript blok wel kompleet uitgepakt wel uitlaat carb Én koelsysteem losgepakt. er is aan gelast maar toen zat er geen kabelboom of blok in er was een bout dol waar ik aan gelast hebtGoochie schreef:Heb je niet per ongeluk nog een prop papier in de inlaat laten zitten? Weet niet of je em tot zover uit elkaar hebt gehad, maar is een optie.
Gr.
Mvg nick
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Mehjongg eindelijk iemand hier uit het dorp gevonden waarmee ik kan gaan touren sloopt hij het ding
Nee grapje hoop dat hij snel weer loopt !
Als je nog eens 2 linkerhanden in het weekend kan gebruiken hoor ik het wel !
Nee grapje hoop dat hij snel weer loopt !
Als je nog eens 2 linkerhanden in het weekend kan gebruiken hoor ik het wel !