polaris vs raptor vs z400
mischien eens een tweedehandse zoeken dan , ga eens bij deliege kijken van de week , bartie zei net dat er daar eentje staat kan ik eens testritje maken
zou de mijne dan wel willen inwisselen want partikulier zal wat moeilijker zijn om vanaf te graken
is er hier nog eentje verkocht een raptor 350 en was niet zo snel weg en denk dat hij goed is moeten zakken met zijn prijs
zou de mijne dan wel willen inwisselen want partikulier zal wat moeilijker zijn om vanaf te graken
is er hier nog eentje verkocht een raptor 350 en was niet zo snel weg en denk dat hij goed is moeten zakken met zijn prijs
zal ook getunde prijs zijn met die opties en nog maar 3 maand oudMC_Orie schreef: Nu die raptor al weg? Das al de 2de Maar ik blijf volhoude Ik zou ook voor de Z/KFX 400 gaan BTW ik weet nog zeer mooie tekoop staan ZUIVER VOOR WEGGEBRUK ,de quad is 3 maand oud en echt getuned voor de weg(Breed ,andere as, velgen, banden...)
zeg niet dat de 350 een slechte quad is , in tegendeel maar wil sneller gaan voor op de baan
Ik zou voor de predator gaan. Al was het alleen al vanwege de zeer unieke wielophanging/overbrenging. Geen enkele quad heeft dat zelfde systeem. Het unieke van de predator is dat deze op de meest vreemde posities toch altijd even veel power heeft onder elk wiel. De wegligging is werkelijk formidabel.
Polaris is verder een heel bekend quad merk alleen in nederland en omgeving niet. Het merk is razend populair in het zuiden rond middelandse zee gebieden.
Verder vind ik het persoonlijk een veel apartere quad dan de raptor want laten we eerlijk zijn, hoeveel predators zie jij op de baan
Die 160cc van de raptor leggen het bij mij weten af tegenover de veel nieuwere technologie waar de predator over beschikt, want misschien denken de meeste onder ons dat een iets snellere quad direct zal winnen maar niets is minder waar.
In mx wint hij van de raptor zoals ik heb meegemaakt.
Maargoed dat is mijn mening, wie ben ik
Polaris is verder een heel bekend quad merk alleen in nederland en omgeving niet. Het merk is razend populair in het zuiden rond middelandse zee gebieden.
Verder vind ik het persoonlijk een veel apartere quad dan de raptor want laten we eerlijk zijn, hoeveel predators zie jij op de baan
Die 160cc van de raptor leggen het bij mij weten af tegenover de veel nieuwere technologie waar de predator over beschikt, want misschien denken de meeste onder ons dat een iets snellere quad direct zal winnen maar niets is minder waar.
In mx wint hij van de raptor zoals ik heb meegemaakt.
Maargoed dat is mijn mening, wie ben ik
Ride Fast, Life Is Short....
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Polaris 2005 krijgt een aantal nieuwigheden, oa ook achteruit !
Reken wel op rond de 10.000 € geloof ik.
Reken wel op rond de 10.000 € geloof ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
de Z is natuurlijk ook een goede keuze, volgens de meesten zijn qua motor de raptor en de Z aan macht en snelheid bijna gelijk, maar als je dan ziet naar de Z dan heb je denk ik veel betere wegligging. Maar dan heb je natuurlijk de yamaha met zen oersterke blok, niet dat de Z een slecht blok zal hebben, maar die zal het in ieder geval op lange termijn moeten afleggen tegen de 660. Tis natuurlijk wat je zelf wilt, maar de Z400 of de raptor vind ik een uitstekende keuze. Maar van de predator hebbek men bedenkingen. De looks vindek ni zo spetterend, ook qua wisselstukken zal het in belgie en nederland niet zo vet zijn, maar heb niet zoveel rvaring met polaris, maar vertrouw er niet zo in.sjarty schreef:blast Racer AKA sdsracer schreef:moestek tussen raptor en polaris gaan kiezen, dan zouk kwalitatief de beste kiezen, en ik denk dat dat nog steeds yamaha is.
die honda is echt voor mx, misschien heb ik het gemist maar waar wilde je de quad eigenlijk voor kopen?? voor mx of openbare weg?
Als je voor de openbare weg kiest ga dan gewoon voor de raptor, dat is een rasechte baanquad.
Kies je voor mx ga dan voor de honda. Dat lijkt mij persoonlijk de allerbeste keuze voor op de mx. Je kunt ernamelijk een hoop aan aanpassen zonder het frame te moeten verbouwen. De suzuki is ook een goede keuze maar zal het absoluut afleggen tegenover de honda 250 2takt. De polaris daarintegen is ook een zeer extreme quad maar wel de duurste van de 3.
Als je voor de openbare weg kiest ga dan gewoon voor de raptor, dat is een rasechte baanquad.
Kies je voor mx ga dan voor de honda. Dat lijkt mij persoonlijk de allerbeste keuze voor op de mx. Je kunt ernamelijk een hoop aan aanpassen zonder het frame te moeten verbouwen. De suzuki is ook een goede keuze maar zal het absoluut afleggen tegenover de honda 250 2takt. De polaris daarintegen is ook een zeer extreme quad maar wel de duurste van de 3.
Ride Fast, Life Is Short....