yamahakoppel schreef:en jij wilt laag gaan zal niet gaan met die brug ze staat in een boog en welke achterveer wil je steken tjobbie had al problemen met zijn +6" brug dat zijn veer te slap was en dat was al geen originele veer meer
persoonlijk vind ik het wel een ferme achterbrug heb ze ook al gezien op het net
Alles valt aan te passen. en anders kan altijd een hyper pro veer laten maken die ze spaciaal afstemmen .
yamahakoppel schreef:en jij wilt laag gaan zal niet gaan met die brug ze staat in een boog en welke achterveer wil je steken tjobbie had al problemen met zijn +6" brug dat zijn veer te slap was en dat was al geen originele veer meer
persoonlijk vind ik het wel een ferme achterbrug heb ze ook al gezien op het net
Alles valt aan te passen. en anders kan altijd een hyper pro veer laten maken die ze spaciaal afstemmen .
Zwaardere motor veer pakken, KTM 990 ofzo
Maar doe je de elektra nu wel goed, kom je niet weer helpen als die ut niet doet
yamahakoppel schreef:en jij wilt laag gaan zal niet gaan met die brug ze staat in een boog en welke achterveer wil je steken tjobbie had al problemen met zijn +6" brug dat zijn veer te slap was en dat was al geen originele veer meer
persoonlijk vind ik het wel een ferme achterbrug heb ze ook al gezien op het net
Alles valt aan te passen. en anders kan altijd een hyper pro veer laten maken die ze spaciaal afstemmen .
Zwaardere motor veer pakken, KTM 990 ofzo
Maar doe je de elektra nu wel goed, kom je niet weer helpen als die ut niet doet
Laat je het orginele blok erin eigenlijk?
hehehe nee nou is het allemaal goed , ik zag je laatst nog rijden maar je ree hard voorbij.
Standaard blok komt er in maar dan met 815 bigbore ander kruk as ander nokkenas en dan brandstof pomp opvoeren.
en dan kijken wat die doet als het niet snel is dan ga ik verder er mee
DeniK schreef:hehehe nee nou is het allemaal goed , ik zag je laatst nog rijden maar je ree hard voorbij.
Standaard blok komt er in maar dan met 815 bigbore ander kruk as ander nokkenas en dan brandstof pomp opvoeren.
en dan kijken wat die doet als het niet snel is dan ga ik verder er mee
DeniK schreef:hehehe nee nou is het allemaal goed , ik zag je laatst nog rijden maar je ree hard voorbij.
Standaard blok komt er in maar dan met 815 bigbore ander kruk as ander nokkenas en dan brandstof pomp opvoeren.
en dan kijken wat die doet als het niet snel is dan ga ik verder er mee
Eerst zien dan geloven
Kan niet, woon in Schotland tegenwoordig
Komt goed hou maar in de gaten
O okee dan was et iemand anders met een gele renegade
is dat geen ijzer die leidingen nu bling bling later roest roest
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Lekker kleurke!
Ivm de achterbrug, ik zou ook gaan voor een +6... Persoonlijk vindt ik alles daarboven "er over" en dan wordt het niet mooi meer vrees ik. Maar ge moet natuurlijk UW ding doen Goed bezig!
doe er dan vernis over , siliconen houd niet door de warmte. en vooral bij die zee lucht bij jullie gaat alles 10 x zo snel roesten dat heb ik kunnen zien
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
sjmallie94 schreef:doe er dan vernis over , siliconen houd niet door de warmte. en vooral bij die zee lucht bij jullie gaat alles 10 x zo snel roesten dat heb ik kunnen zien
zo zeg dat wel, woon zelf ook 50meter van de zee af en wat roesten spullen hier sneller dan in het binnenland! d8 eerst dat het een fabeltje was maar ik tis echt waar.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen