Lijpe baan.
Lijpe baan.
http://www.youtube.com/watch?v=9k935BSX ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
titel zegt genoeg
titel zegt genoeg
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
-
- Quadrider
Re: Lijpe baan.
ziet er me nog een bedriegelijk parcour uit
*** CAN AM ds 450 efi *** & *** Honda TRX250R ***
** HONDA TRX 450 **
* YAMAHA blaster 200*
** HONDA TRX 450 **
* YAMAHA blaster 200*
-
- Quadrunner
Inderdaad helemaal gesloopt Als je beneden bent. Maar het is meer een downhill race Dan een wedstrijdparcour, legend gevaarlijk maar gewoonweg super geil om te rijden. Ik wou dat ik een quad had die dit aankon
Sven
Sven
-
- Easy Quadrider
in die regio zijn alle bannen bikkel hard en er zijn erbij die nog veeel dunner zijn
gas er op
-
- Quadrunner
Wat heb je voor een quad dan ?slowstart schreef:Inderdaad helemaal gesloopt Als je beneden bent. Maar het is meer een downhill race Dan een wedstrijdparcour, legend gevaarlijk maar gewoonweg super geil om te rijden. Ik wou dat ik een quad had die dit aankon
Sven
#27 Fre
Een madmax off the road het rijd leuk maar. Echt crossen nee das wat anders. Heb laatst raptor geprobeert.
Weet nu waarvoor ik moet sparen/schrapen.
Maar back on topic dit lijkt wel een beetje op de mountainbike trails die ik wel eens heb gereden op de mountainbike in oostenrijk.
Weet nu waarvoor ik moet sparen/schrapen.
Maar back on topic dit lijkt wel een beetje op de mountainbike trails die ik wel eens heb gereden op de mountainbike in oostenrijk.