trail tech endurance instellen
trail tech endurance instellen
hallo
ik heb een trail tech endurance gekocht voor mijn raptor 660 heeft iemand een nederlandse
beschrijving van hoe ik hem in moet stellen kom er niet echt uit en weet iemand hoeveel ruimte er tussen
de 2 magneten moet zitten zit er igg ook verlichting in de teller?
alvast bedankt
ik heb een trail tech endurance gekocht voor mijn raptor 660 heeft iemand een nederlandse
beschrijving van hoe ik hem in moet stellen kom er niet echt uit en weet iemand hoeveel ruimte er tussen
de 2 magneten moet zitten zit er igg ook verlichting in de teller?
alvast bedankt
Re: trail tech endurance instellen
het instellen ben ik als het goed is al uit allen hoe komt het dat ik geen verlichting in me teller heb? ik heb geen plus en min kabel eropzitten is dit nomaal bij de trail tech endurance er zit achterin wel gewoon een baterijtje in
- yamahakoppel
- Quad GOD

de endurance heeft geen verlichting alleen als je op de knop duwt heb je paar sec licht
de vapor heeft wel constant verlichting
de vapor heeft wel constant verlichting
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
iemand een oplossing hier voor fototje? nu kan ik helemaal niets zien als het donker is
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Ik had dit probleem ook, ik heb toen bij autozaak hier soon setje van 4 ledjes gekocht, en die branden redelijk fel
ik heb die toen in de schuimrol wat om stuur zit gemaakt, gewoon met soldeerbout 2 gaatjes er in gebrand ledjes er dooraf en aangesloten op mijn licht, als het licht aan gaat gaan dezen automatich mee aan
Ik heb wel alleen 2 ledjes gebruikt op elk uit einde 1tje, zo zie je genoeg.

waar de rooie circels zijn zitten de ledjes moeilijk te zien op de foto. probeer morgen even nieuwen foto te maken en ook in donker zodat je ziet hoe ze er op branden.
Edit: ik had lange tijd terug eens topic geopend voor licht in je kmh teller http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 20&t=34068" onclick="window.open(this.href);return false;,
ik heb die toen in de schuimrol wat om stuur zit gemaakt, gewoon met soldeerbout 2 gaatjes er in gebrand ledjes er dooraf en aangesloten op mijn licht, als het licht aan gaat gaan dezen automatich mee aan
Ik heb wel alleen 2 ledjes gebruikt op elk uit einde 1tje, zo zie je genoeg.

waar de rooie circels zijn zitten de ledjes moeilijk te zien op de foto. probeer morgen even nieuwen foto te maken en ook in donker zodat je ziet hoe ze er op branden.
Edit: ik had lange tijd terug eens topic geopend voor licht in je kmh teller http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 20&t=34068" onclick="window.open(this.href);return false;,
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Ja dat zou een goede zijn maar ik heb er Handkappen opzitten dus heb heen plek voor die stang ertussen dus moet wat anders verzinnen
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
met die onderstaande link kun je niks ?? dat is dan nog een goeie oplossing
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

Haha jaa maar hoe ga ik die teller uit elkaar halen het is wel een hele goede oplossing maar achter op de teller zitten geen schroefjes dus moet je hem openbreken of niet ?
Groetjes
Groetjes
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
de beschrijving is van een endurance dus als je die na gaat komt het goed
Even ter korte samenvatting
je moet het frontje er uit wippen met een schroevendraaier of dergelijke erna zitten schroefjes op in het binnen werk dag 4 die er uit draaien dan kun je het display en de ouden verlichtings strip er uit halen, en dan moet je het nieuwen uit knippen zoals de ouden dezen er mooi recht op leggen dan netjes weg werken volgens schema aansluiten controleren of alles werkt, en dan terug in elkaar bouwen
Even ter korte samenvatting
je moet het frontje er uit wippen met een schroevendraaier of dergelijke erna zitten schroefjes op in het binnen werk dag 4 die er uit draaien dan kun je het display en de ouden verlichtings strip er uit halen, en dan moet je het nieuwen uit knippen zoals de ouden dezen er mooi recht op leggen dan netjes weg werken volgens schema aansluiten controleren of alles werkt, en dan terug in elkaar bouwen
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life