Dironic schreef:Super

kijk al uit naar het eind resultaat

Haha dat zal nog wel even duren. Het is echt een jaren project.
De hele auto gaat op zijn kop.
To do's:
- Auto weer strak maken;
- Voorbumper afmaken;
- Velgenset afmaken;
- Gehele onderkant stralen en in de lak zetten;
- Onderstel vernieuwen/opknappen. ( draagarmen, verlagingsveren etc etc);
- Airco inbouwen ( heb ik al liggen);
- Andere achter bumper. ( heb ik ook al liggen maar moet nog opgeknapt worden);
- Mugen Spoiler op de kofferklep;
- Motorruimte opknappen;
- Ander motorblok, K20 blok waarschijnlijk a 200 220 pk standaard;
- Turbo op motorblok.
En de rest zien we dan wel weer als dit rijtje af is. Vult zich vanzelf weer aan.
Dus nog genoeg te doen

En ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen mits het gaat.
erikalbring schreef:begint zeer mooi te worden, wel een handige 'tafel' zo'n blasterframe

Haha, ja die is tenminste stevig. Heeft het momenteel toch nog een doeleinde.
-Laurens- schreef:Goeie veruitgangen!
Seg, zo'n Honda roest precies wel serieus

Kruip toch veel tijd en geld in om alles zo opnieuw te doen en roestvrij te maken etc?
Jup helaas wel. Je kunt het wel goed tegen gaan door optijd alles te vervangen van rubbers en 1 keer paar maand even alles inspuiten. Kleine moeite wat je een hoop ellende kan besparen.
Helaas dachten de vorige eigenaren er anders over die plaat op plaat gewerkt hebben waardoor het gewoon door ging met roesten.
yamahakoppel schreef:ik ken iemand die airbrush doet en voor teksten heeft die een sticker apparaat waar hij dan de letters uithaalt en de buitenkant van de folie als mal gebruikt om zijn letters te spuiten, bij het verwijderen van de folie heb je kantjes waar de verf tegen de folie zat hij schuurt dit lichtjes en spuit dan met airbrush pistool de randjes na zodat het geheel lijkt of het met de losse hand gespoten is
Kris zou het mogelijk zijn dat hij tegen vergoeding mij een paar stikkers kan maken?