als ik met mijn yamaha grizzly 660 aan het rijden ben dan stottert de motor af en toe tot ik bijna stilsta en gaat ook het lampje van de achteruit branden .als het lampje van de achteruit uitgaat kan ik weer volle gas geven tot het lampje weer aangaat.als ik in lage giering rijdt dan is het niet.als ik rustig door de modder aan het rijden ben in de hoge giering is het ook bijna niet,maar ga ik dan harder rijden over een pad dan gaat het lampje van de achteruit weer vaak aan tot ik bijna weer stil sta.
ik heb er al een nieuwe bougie in gedaan ,oliefilter en olie en carburateur schoongemaakt (klein beurtje) waar zou dit aan kunnen liggen????
alvast bedankt. frans.
motor stottert grizzly 660
motor stottert grizzly 660
Laatst gewijzigd door debbie op ma 29 okt, 2012 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: motor stottert
Is de achteruit sensor die stoort. Daardoor springt de begrenzer er op.
Ik weet alleen niet waar die zit bij een Grizz.
Bij een geschakeld blok zit i vlakbij t schakelpookje. Dus links onder. Neem aan dat i daar bij een grizz ook zit
Bij een geschakeld blok zit i vlakbij t schakelpookje. Dus links onder. Neem aan dat i daar bij een grizz ook zit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: motor stottert grizzly 660
Jason heeft gelijk, zo heeft hij mij ook de "gouden tip" gegeven.Jason McCoy schreef:Is de achteruit sensor die stoort. Daardoor springt de begrenzer er op.
Bij mij was het een verrotte revers sensor schakelaar. Op de barossa heb ik die los kunnen koppelen en toen was het over
- Jason McCoy
- Quad GOD
Bij de grizz is dit zeker ook het geval omdat t lampje zelfs gaat branden.
Is gewoon een storingsgevoelig ding. Zeker bij de wat oudere typen blokjes.
Is gewoon een storingsgevoelig ding. Zeker bij de wat oudere typen blokjes.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
Probleem is al behandeld in één van onze topics... klik op volgende link...
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 48&t=39738" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 48&t=39738" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten
YAMAHA GRIZZLY
-
- Quadfanaat
Zoals je gehoord heb is het de achteruitsensor, die zit op het motorblok bevestigd, op internet staat vast wel een service manual waarin staat waar de sensor zich bevind.