Bedankt Becon , morgen haal ik hem weer af,routine hé,om dat nogeens te controleren,dat plaatje is zooooo klein dat als je er naar kijkt het al buigt,zou anders ook niet meer weten wat het zou kunnen zijn.
Jan
Overloop vlotter
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Jan, als het niet lukt om de ploffen weg te krijgen toch eens naar Ruud Fredriks gaan. Is zo opgelost en weet je gelijk hoeveel paardjes er in zitten...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrider
Je advies zit al lange tijd in mijn achterhoofd Nikolas ,ondanks mijn extreme tijdgebrek moet/wil ik daar toch `n keer `n gaatje voor zien te vinden als alle onderdelen erop zitten.
Maar de paardjes zijn al duidelijk aanwezig,tzijn zeker geen ponys
Nu de clutch nog.
Btw het begint mij op te vallen dat de laatste tijd mijn vrouw wel erg veel vraagt, Jan hou je nog wel van mij ,dus weer iets erbij om in de gaten te houden
Jan
Maar de paardjes zijn al duidelijk aanwezig,tzijn zeker geen ponys
Nu de clutch nog.
Btw het begint mij op te vallen dat de laatste tijd mijn vrouw wel erg veel vraagt, Jan hou je nog wel van mij ,dus weer iets erbij om in de gaten te houden
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Blij te horen, Jan. Dan weet je in ieder geval waar je het voor doet.JAN15-10 schreef:Maar de paardjes zijn al duidelijk aanwezig,tzijn zeker geen ponys
Dan toch maar minder in de garage bij je Kodiak slapen.JAN15-10 schreef: Btw het begint mij op te vallen dat de laatste tijd mijn vrouw wel erg veel vraagt, Jan hou je nog wel van mij ,dus weer iets erbij om in de gaten te houden
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadrider
De vierde keer alles gedemonteerd,nu de vlotter losgehaald,naaldtje eruit èn ziedaar precies op het schuine stukje waar het naaldtje afsluit zit `n strootje of houtsplintertje,zal wel aan mijn hand hebben gezeten bij demonteren,dat het precies daar terecht is gekomen is vlgs mij 1 kans op `n miljard, ongeloofelijk.
Anders had het ergens anders wel `n verstopping veroorzaakt denk ik,onder het rijden ofzo.
Also géén lekage meer.
Bedankt nog voor jullie hulp
Jan
Ps, bij de carb zag ik het kleppendeksel al naar mij lonken,dat wordt na de clutch de volgende klus,kleppen stellen dus,heb er al zin in
Anders had het ergens anders wel `n verstopping veroorzaakt denk ik,onder het rijden ofzo.
Also géén lekage meer.
Bedankt nog voor jullie hulp
Jan
Ps, bij de carb zag ik het kleppendeksel al naar mij lonken,dat wordt na de clutch de volgende klus,kleppen stellen dus,heb er al zin in
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.