gas blijft hangen enja kbent beu voor der geld aan te blijven hangen , ook ij is te traag voor op de baan dusja verkopen mee verlies en sparen voor nen 700 ehProevoquad schreef:Was is er mis dan ?

gas blijft hangen enja kbent beu voor der geld aan te blijven hangen , ook ij is te traag voor op de baan dusja verkopen mee verlies en sparen voor nen 700 ehProevoquad schreef:Was is er mis dan ?

is niet te traag maar is gewoon vervelend dat hij zo hoge toeren heeft maja heb ook gwn geen tijd meer om eraan te werken , ik wil ene die in orde staat en klaar is voor te rijden wnr ik wilhansbeens schreef:te traag voor op de baan dacht het niet ga je compressie maar eens meten misschien zit daar het verhaal dat ie te traag is haha
Dat je gas blijft hangen kan aan de kabel liggen of even je carb nakijken of er iets vast zit maar normaal gesproken ga je niet veel onderdoen voor een 700.
Gr Hans

Met 'baan' bedoel je hopelijk toch wel de weg en geen crosbaan he?HondaTRX450r schreef:Te traag voor op de baan?!
Ik rijd ook met een 450 op de baan maar een raptor is echt niet veel sneller hoor heb regelmatig met een raptor meegereden maar die komt mij toch echt niet zo snel voorbij..
spelen met je tandwielen doet ook wonderen hoor..
Mijne loopt nu maar 110 maar met andere tandwielen zit ik top aan de 150/160kmh hij trekt dan alleen voor geen meter op..
Maar goed raptor is dan wel minder ondehoud en goedkoper