Vol vermogen bij achteruit rijden?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
GeertDhooghe
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Vol vermogen bij achteruit rijden?

Bericht door GeertDhooghe »

Beste,

Als men bij een Yam Grizzly achteruit rijd is het vermogen (of snelheid) beperkt. (het gaat in mijn geval over een 450)

Als men de 'reverse switch' brugt (geeft regelmatig problemen, zie andere topics) krijgt men wel vol vermogen maar geen aanduiding via het controle lampje dat hij in R staat.

Is er een oplossing om dus wel aanduiding te hebben en ook vol vermogen om achteruit te rijden?

Ik heb wat in de electrische schema's zitten kijken maar zie niet direct een oplossing...

Ik kan wel met een knopje werken dat als ik het vol vermogen nodig heb de 'reverse switch' eventjes brug... maar ja

Enig suggesties of ervaringen???
YAMAHA GRIZZLY
acokever
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Vol vermogen bij achteruit rijden?

Bericht door acokever »

Op een Polaris zit hiervoor een officieel knopje die je kunt indrukken om bij het achteruitrijden i.v.m. beperkt met vol vermogen te rijden.
Als je dit knopje indrukt komt er in het dashboard knippert het woord 'slow' te staan. Logisch omdat je best snel achteruit kunt gaan:)

Ik heb geen idee, misschien dat er op een Grizzly ook ergens zo'n knopje zit..!?!??
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Re: Vol vermogen bij achteruit rijden?

Bericht door Ardjuh »

voor grizzly 660 was er toen der tijd gewoon een knopje te koop. Die plaatste je ergenst tussen 2 stekkers,
als je knopje dan in drukte dan begrensde die hem niet. Maar met een 660 op harde ondergrond was dat
vragen om problemen. :lol:

ff op ebay ofzo zoeken, moet wel wat te vinden zijn. :D
No Can't Do!
Plaats reactie