Ik heb eens geprobeert een geluids fragment er van te maken, het is niet supper gelukt , maar je kunt er beetje van horen.
http://www.youtube.com/watch?v=wbP5lrTx ... ture=g-upl" onclick="window.open(this.href);return false;
Telkens bij optrekken hoor je het hier het beste, maar als je hem op snelheid wilt houden doet die het ergste.
http://www.youtube.com/watch?v=qYUzMHa8i24&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
bij dezen hoor je het de eerste paar sec goed.
Na wat zoeken denk ik dat ik met mijn drijfstang het zelfde kan doen als dezen kerel op filmpje, alleen hopenlijk niet zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=JA4Qx8DZYVc" onclick="window.open(this.href);return false;
Tikken in motorblok LTZ 400
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Tikken in motorblok LTZ 400
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Re: Tikken in motorblok LTZ 400
Volgens mij lijkt dit op de distributie ketting.
De auto cam chain tensioner die erin steekt zorgt ervoor dat de ketting voor zijn tijd versleten is.
Indien je hard optrekt zal dit het proces gaan versnellen.
mvg
Andries
De auto cam chain tensioner die erin steekt zorgt ervoor dat de ketting voor zijn tijd versleten is.
Indien je hard optrekt zal dit het proces gaan versnellen.
mvg
Andries
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
nee dat was het niet, in boek staat dat je ong een 4 a 3 clicks moet overhouden dan is tijd voor vervaning , had er nog 5 over , maar bij mij is probleem gevonden, toch maar motor uit elkaar gehaald en onderste lager van de drijfstang was helemaal aan puin.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
ik heb net hetzelfde voor gehad, ook lager van drijfstang.
ik had de ltz 400 gekocht voor zijn redelijk onderhoudsvrije reputatie maar dat klopt niet helemaal
ik denk dat het zeer belangrijk is van het oliepeil goed te hebben staan. als het iets te laag staat krijgt die lager te weinig smering bij hogere toeren.
heb je alles zelf uit mekaar gegooid?
ik had de ltz 400 gekocht voor zijn redelijk onderhoudsvrije reputatie maar dat klopt niet helemaal
ik denk dat het zeer belangrijk is van het oliepeil goed te hebben staan. als het iets te laag staat krijgt die lager te weinig smering bij hogere toeren.
heb je alles zelf uit mekaar gegooid?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ja , maar zonder hulpstukken lukt dat niet , draaibank is aan te raden en het service manuel boek
op zig zijn ze ook onderhouds vriendelijk het is net hoe de vorge eigenaar er mee omgegaan is, wat je nooit komt te weten.
op zig zijn ze ook onderhouds vriendelijk het is net hoe de vorge eigenaar er mee omgegaan is, wat je nooit komt te weten.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life