Racing in Texas, USA

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
FLTSanders
Toeschouwer
Toeschouwer

Racing in Texas, USA

Bericht door FLTSanders »

Hallo,

misschien herinneren jullie mij nog wel als fotograaf voor de MON in Nederland..Ik ben sinds September dit jaar verhuisd naar Texas..
Toen ik vorig jaar nog foto's nam op verschillende circuits in Nederland, vernam ik van verschillende rijders dat ze het wel interessant leek om een keer naar Texas te komen en deel te nemen aan wedstrijden hier.

Nu ben ik via via in contact gekomen met Austin Wilson, zelf rijder maar ook eigenaar van de grootste cross organisator hier in Texas...Hij zit op Facebook ( ik ook, onder de naam Frank Sanders ) en heeft een website namelijk:"www.tqra.com"
Ik vroeg hem of het mogelijk is om rijders over te laten komen uit Nederland ( of Belgie ) en deze te laten deelnemen aan races hier in Texas en of het dan ook mogelijk is om hier een geschikte quad te huren..
Dat is mogelijk..

Dus als je zin hebt om een keer deze kant in te komen ( en ik zou dat natuurlijk geweldig vinden ), laat het me weten of probeer in contact te komen met Austin Wilson van TQRA...

Misschien tot ziens.
Groetjes uit Texas ( nu nog 25 graden celsius )
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Re: Racing in Texas, USA

Bericht door Ardjuh »

Waar zit je dan in Texas? Ben er dit jaar al 2x geweest.... maar texas is vrij grooooooooooot :lol:
No Can't Do!
FLTSanders
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door FLTSanders »

Ik woon in Abilene, West Texas...ongeveer 3,5 uur rijden ten westen van Dallas op de I 20...
craptor
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door craptor »

woon je nu daar frank?
Plaats reactie