We ( Ik en mijn broer ) waren al een tijdje van zin ooit eens een Banshee-project te beginnen, bij deze hebben we er eentje op de kop kunnen tikken, enkele maanden geleden. Betrefd er eentje van 97', een complete, maar volledig in stukken en onderdelen. Ik ben alvast eens begonnen met ineensteken. Verschillende onderdelen zijn al eens aan vervanging toe, aangezien de vorige eigenaar een ongeval gehad heeft ermee, was er een en ander geplooid
Er waren enkelen die benieuwd waren om hem eens te zien, bij deze enkele foto's hoe hij er aan toe is

Kader:

Motor:

As:

Wieltjes:

Radiator:

Filterbak:

Nog wat onderdeeltjes:

Uitlaten, heb al nieuwe originele, die met tijd vervangen worden door een deftig uitlaatsysteem...

Plasticsets, gaan we ook geen meer van gebruiken, we bestellen een nieuwe kappenset, hier kun je toch niks meer mee aanvangen denk ik...

Veren: ga ik ook niet meer gebruiken, ik had mijn Reiger vering nog liggen, die ga ik gebruiken voor de Banshee

Oud ijzer:

Achterbrugbescherming: blijkbaar nog een trekhaak opgestaan!?

Achterbrug, word ook vervangen, ze is krom.

Stuurstang, zal ook best vervangen worden...

Blokje eens gepresenteerd

Hier al wat verder: Benzinetank, filterbakje, stuurstang en uitlaatjes gemonteerd

Yfz 450 Long travel A- armen, die ik heb aangepast voor erop, ze passen intussen, maar er is ook nog werk aan...

Hier zie je ze gemonteerd, natuurlijk staat hij nog te plat nu, zijn Long Travel armen, maar de veren niet.
Zou het mogelijk zijn, de onderste armen om te draaien, dat de veerpunten vanboven staan, en de stuurchapjes ook omdraaien, deze zijn vast met een circlips in de onderarmen, iemand ooit geprobeert ?

Zoals jullie kunnen zien, nog heel wat werk! draait nog niet, olie moet worden ververst, koelvloeistof moet er nog in.
Er zit geen haast bij dit project, ik doe vanaf ik kan een beetje voort eraan
Grtz Robin