Ik heb misschien een aparte vraag. Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om het plastic-werk van een quad volledig om te bouwen?
Dus bijvoorbeeld van dit:
naar dit:
Ik ben aan het uitkijken naar een tweedehandsquad, en heb er eentje op het oog die qua kappen niet mijn ding is. Dus ik vroeg mij af hoeveel het kost om het plastic-werk om te bouwen (dus kader herverven zou ik niet doen)
Kan je die onderdelen trouwens nieuw nog kopen? Of moet je naar recup-materiaal gaan?
Alvast dank,
Grtn,
Flor
Laatst gewijzigd door Boncari op do 31 jan, 2013 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Verplaatst naar Sport Tuning
* Honda cb600 horned bj207=> sold
* Suzuki bandit n bj05=> sold
* Suzuki Sv650 naked bj02=> Sold
* Husqvarna 510 bj08 sm => Sold
* Suzuki drz 400 sm bj06=> Sold
Ik heb wel eens Maier kappen gekocht voor een Banshee, ook wel eens Ufo Plastic. Mijn ervaring is dat een Maier setje de goedkoopste oplossing is, mits je besteld bij een Nederlandse dealer. In Amerika zijn de prijzen veel aantrekkelijker maar de verzendkosten zijn extreem hoog door de grote omvang van de verpakking.
Verder, als regelmatig koper van gebruikte quads, zou ik er nog maar eens goed over nadenken. Om te beginnen krijg je snel genoeg slijtage op je mooie nieuwe kappenset, binnen een half jaar is het mooie er af en nog veel sneller als je er mee gaat crossen. Wat anders is, als je een quad overweegt waarvan de kappen zo slecht zijn dat je ze vervangen wilt, dan is de rest vaak ook in slechte staat. Kijk daar wel even goed naar, een goedkope quad waarvan je alleen maar de kappen hoeft te vervangen bestaat mijns insziens niet.