dutchmoose schreef:
hallo,welkom.mag ik vragen wat de problemen zijn?
Ja het probleem is dat ik vorig jaar een nieuwe CDI box heb laten zetten en die kostte toch ongeveer rond de 500Euri met beetje nieuwe olie en montage.Bij de Artic Cat 300 4x4 van 2005
Dus best kostelijk,nu stottert hij weer alleen als hij warm is.Nu heb ik gisteren hier vanalles gelezen en daar kwam het eruit dat het de achteruitrijschakelaar was bij diegene waar het om ging.
Maar nu is mijn vraag:
Hij stottert en knalt als hij warm is.
Hij geeft 17 volt bij beetje gas wat volgens mij teveel is zou het dan de voltregulator kunnen zijn.
Of moet ik weer een nieuwe cdibox? Waarom rijd hij wel goed als hij koud is?
Groeten en alvast bedankt alle reacties zijn natuurlijk van harte welkom.
Dimitry
Artic cat stottert en ploft als hij warm is.
-
- Toeschouwer
Artic cat stottert en ploft als hij warm is.
Yamaha 350 Grizzly
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
Re: Artic cat stottert en ploft als hij warm is.
hallo,jamer dat je pech hebt m je cat.ik zal het doorspelen aan de zaak waar ik veel contact me heb.de monteur die daar werkt weet veel van de cats. Die zal kijken of hij een oplossing weet.ik laat het je weten,
-
- Toeschouwer
Hej Dutchmoose
Alvast bedankt.
groeten Dimitry
Alvast bedankt.
groeten Dimitry
Yamaha 350 Grizzly
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
Hej Da,
Hallo,ik heb het overlegt met de monteur en die vraagt het volgende:welke 300 is het precies en de volgende zaken:
de 17 volt kan komen doordat de spaningsregelaar waarschijnlijk defect is(geen cdiprobleem dus) en dat knallen kan komen door achterstallig kleppen stellen.Je moet ook geen sneeuwscooterolie gebruiken(als je dat doet tenminste) maar gewoon 10w40,half synth.Dus een grote beurt met alle werkzaamhedendwz kleppen stellen,de juiste olie en de regelaar nakijken zou deze problemen op kunnen lossen.
Hopelijk heb je hier wat aan,vergeet schakelaars endergelijk,is hier niet van toepassing.
med vanliga halsningar,
Hallo,ik heb het overlegt met de monteur en die vraagt het volgende:welke 300 is het precies en de volgende zaken:
de 17 volt kan komen doordat de spaningsregelaar waarschijnlijk defect is(geen cdiprobleem dus) en dat knallen kan komen door achterstallig kleppen stellen.Je moet ook geen sneeuwscooterolie gebruiken(als je dat doet tenminste) maar gewoon 10w40,half synth.Dus een grote beurt met alle werkzaamhedendwz kleppen stellen,de juiste olie en de regelaar nakijken zou deze problemen op kunnen lossen.
Hopelijk heb je hier wat aan,vergeet schakelaars endergelijk,is hier niet van toepassing.
med vanliga halsningar,
Kijk eens naar de bobine, doorslag ervan geeft de verschijnselen die jij beschrijft.
"Ne quad is voor janetten!"
-
- Toeschouwer
Hallo mannen alvast bedankt voor de antwoorden.
Het is een Artic Cat 300 4x4 van 2005 meer staat er niet op het kenteken bewijs.
Ik ga maandag bellen wat zo'n spanningsregelaar kost want had hier al een zaak gemaild in Zweden maar hier willen ze geen geld verdienen dus zijn ze overal heel laks met terug mailen.
Kleppen laten stellen zou ik hier iemand kunnen laten doen die deze quad verkocht heeft toen de winkel nog van hem was denk ik.
De olie die ik erin heb is 10w40 synt.
Nou groeten en allemaal fijne feestdagen.
Groeten Dimitry
Het is een Artic Cat 300 4x4 van 2005 meer staat er niet op het kenteken bewijs.
Ik ga maandag bellen wat zo'n spanningsregelaar kost want had hier al een zaak gemaild in Zweden maar hier willen ze geen geld verdienen dus zijn ze overal heel laks met terug mailen.
Kleppen laten stellen zou ik hier iemand kunnen laten doen die deze quad verkocht heeft toen de winkel nog van hem was denk ik.
De olie die ik erin heb is 10w40 synt.
Nou groeten en allemaal fijne feestdagen.
Groeten Dimitry
Yamaha 350 Grizzly
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
Artic Cat 300
Polaris Indy lite 440
hallo,prima actie,s
denk dat het met deze reparatie wel verholpen is,als je die regelaar niet kunt krijgen graag een PB.misschien kan ik je helpen,
ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte houd,kunnen we samen leren en misschien heeft er hier iemand anders ook wat aan.
even helemaal off topic:ik heb zelf een Norsk Elghund en lees regelmatig jullie site,
grt
denk dat het met deze reparatie wel verholpen is,als je die regelaar niet kunt krijgen graag een PB.misschien kan ik je helpen,
ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte houd,kunnen we samen leren en misschien heeft er hier iemand anders ook wat aan.
even helemaal off topic:ik heb zelf een Norsk Elghund en lees regelmatig jullie site,
grt