hallo,
ik heb vandaag mijn handrem gemonteerd op mijn raptor 350. alles had ik gemonteerd en wou deze testen maar deed het totaal niet. ik heb dan de beugel waarmee de kabel vastzit op de achterrem eraf gehaald en met de as van de handrem gedraaid met een sleutel om te proberen. zelfs bij volledig indraaien van deze as gebeurde kon ik hem zonder enige tegenwerking wegduwen. weten iemand hoe ik dit kan oplossen?
groet,
roel
handrem raptor 350 werkt niet
handrem raptor 350 werkt niet
gaank is alles, remmen is angst!
-
- Quad Master
Re: handrem raptor 350 werkt niet
ik zou die handrem er eerder afhalen als monteren, die dingen werken voor geen meter, maar als je m er wel op wilt hebben, als t goed is zit er een soort spansysteem op de kabel die over je achterbrug loopt, als je dan de kabel aanspant moet ie het doen
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
erikalbring schreef:ik zou die handrem er eerder afhalen als monteren, die dingen werken voor geen meter, maar als je m er wel op wilt hebben, als t goed is zit er een soort spansysteem op de kabel die over je achterbrug loopt, als je dan de kabel aanspant moet ie het doen
heb dit spansysteem helemaal uitgedraaid tot dat deze bijna uit elkaar komt. nog steeds geen reactie van de handrem.
- yamahakoppel
- Quad GOD
vanachter aan je remklauw waar je handrem vast zit, zit een bout van M6 met een borgmoer. de borgmoer los draaien de bout in draaien tot handrem pakt en dan de borgmoer terug vast.
let op dat je de bout niet te fel in draaid anders kunnen uw remblokken blijven slepen, als je remblokken slijten bij remmen moet je uw handrem bij spannen
let op dat je de bout niet te fel in draaid anders kunnen uw remblokken blijven slepen, als je remblokken slijten bij remmen moet je uw handrem bij spannen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik heb net gekeken en deze bout zit volledig ingedraaid. nog steeds geen reactie. kan dat dat mij remblokken bijna op zijn? er zit nog wel wat op maar zijn wel redelijk afgesleten.yamahakoppel schreef:vanachter aan je remklauw waar je handrem vast zit, zit een bout van M6 met een borgmoer. de borgmoer los draaien de bout in draaien tot handrem pakt en dan de borgmoer terug vast.