Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Heeft iemand deze ooit nog gezien?
Hier was hij nog in mijn bezit, en middenin de verbouwing van Honda CB250blok naar de Kawa500-twin.
De eigenaar na mij heeft 'm in special paint laten spuiten met The Joker enz.
Verder 16 inch 5 spaaks Antera autovelgen, D&D Dubbele carbondempers links & rechts, Kawa GPZ500 blok.
Het schijnt dat hij naar Limburg(NL) is gegaan.....
Ik vraag me eigenlijk af hoe 't met 'm is!
Alvast dank!
Hier was hij nog in mijn bezit, en middenin de verbouwing van Honda CB250blok naar de Kawa500-twin.
De eigenaar na mij heeft 'm in special paint laten spuiten met The Joker enz.
Verder 16 inch 5 spaaks Antera autovelgen, D&D Dubbele carbondempers links & rechts, Kawa GPZ500 blok.
Het schijnt dat hij naar Limburg(NL) is gegaan.....
Ik vraag me eigenlijk af hoe 't met 'm is!
Alvast dank!
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
He Japie
Moet je even op chinaquad.nl kijken daar zit de nieuwe eigenaar limbostrongman, met The dark knight
Grtz Jimmy
Moet je even op chinaquad.nl kijken daar zit de nieuwe eigenaar limbostrongman, met The dark knight
Grtz Jimmy
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Okee Jim!
Thnx, ik heb 'm gevonden met een filmpie van 'm op Youtube!
Ben nu met 'm aan 't mailen...!
Grtz,
jP!
Thnx, ik heb 'm gevonden met een filmpie van 'm op Youtube!
Ben nu met 'm aan 't mailen...!
Grtz,
jP!
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
die power heeft ie ook wel nodig
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Hahah..... Ikzelf had 't nietnodig maar wilde 't gewoon!
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Als goed zie is dat bij roda stadion in kerkrade.
Teminste als kijk ong op helft van filmpje dan zie ik het bord van de dehcatlon daar staan, en de bordjes van de parkeer tereinen komen me bekend voor.
Teminste als kijk ong op helft van filmpje dan zie ik het bord van de dehcatlon daar staan, en de bordjes van de parkeer tereinen komen me bekend voor.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Autobanden onder een quad lijkt me wel ideaal als je alleen asfalt rijdt! Autobanden gaan 60.000km mee ofzo, en quadbanden maar 10 a 15.000km toch? Ben trouwens wel benieuwd hoe jij aan die geschikte velgen bent gekomen, want ik neem aan dat de tapeinden voor je wielmoeren dichter bij elkaar zitten dan bij een auto?
Groetjes
Groetjes
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Geloof me, je wilt echt niet wéten hoe stevig en stabiel dit ding rijdt.... Idd. door de autowielen, en ook door z'n hoge eigengewicht.
Met orig. blok woog ie iets van 220 kilo, ik denk nu tegen de 300 kg.
De wiwlen zijn passend gemaakt door de speciaal door mij laten maken spoorverbreders.
De cpi had hele rare steekmaten, dit heb ik door de Fa. Resytech.nl laten maken naar steek 4x100, dus wielen van opel/vw/honda etc passen erop.....
Misschien laat ik het wel bij m'n Goes ook doen... Moest eerst erg wennen aan de autowielen-look, maar 't staat hem toch goed en je hebt dikke velgen in overvloed voor weinig!
En net wat je zegt, je banden gaan een eeuwigheid mee!y
Met orig. blok woog ie iets van 220 kilo, ik denk nu tegen de 300 kg.
De wiwlen zijn passend gemaakt door de speciaal door mij laten maken spoorverbreders.
De cpi had hele rare steekmaten, dit heb ik door de Fa. Resytech.nl laten maken naar steek 4x100, dus wielen van opel/vw/honda etc passen erop.....
Misschien laat ik het wel bij m'n Goes ook doen... Moest eerst erg wennen aan de autowielen-look, maar 't staat hem toch goed en je hebt dikke velgen in overvloed voor weinig!
En net wat je zegt, je banden gaan een eeuwigheid mee!y
Laatst gewijzigd door iaccaloco op zo 16 dec, 2012 19:51, 2 keer totaal gewijzigd.
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Persoonlijk vind ik de velgen niet super, gewoon te groot voor een quad naar mijn mening
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Scheeld toch weer een dure kostenpost met de 'long-life' autobanden XD
Zou misschien wel wat zijn als ik een tgb blade 325 koop.
Alleen de banden zijn wel weer smaller, met name de achterbanden dan, dus zal wel ff wennen zijn idd.
Zou misschien wel wat zijn als ik een tgb blade 325 koop.
Alleen de banden zijn wel weer smaller, met name de achterbanden dan, dus zal wel ff wennen zijn idd.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Nog een vraagje trouwens, waarom had jij hiervoor spoorverbreders nodig? En hoe duur is het om die tapeinden naar een andere maat te maken? Die autowielen/banden lijkt mij namelijk ideaal!iaccaloco schreef:Geloof me, je wilt echt niet wéten hoe stevig en stabiel dit ding rijdt.... Idd. door de autowielen, en ook door z'n hoge eigengewicht.
Met orig. blok woog ie iets van 220 kilo, ik denk nu tegen de 300 kg.
De wiwlen zijn passend gemaakt door de speciaal door mij laten maken spoorverbreders.
De cpi had hele rare steekmaten, dit heb ik door de Fa. Resytech laten maken naar steek 4x100, dus wielen van opel/vw/honda etc passen erop.....
Misschien laat ik het wel bij m'n Goes ook doen... Moest eerst erg wennen aan de autowielen-look, maar 't staat hem toch goed en je hebt dikke velgen in overvloed voor weinig!
En net wat je zegt, je banden gaan een eeuwigheid mee!y
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
@ Luarens, ja, dat kan!
@ The Quadboy, ja, dat scheelt zeker wel...
En voor een 4x4-quad kan 't idd. wel ja, die hebben toch over het algemeen al grotere velgen en vrij hoge banden dus dan staat 't ook niet raar ofzo!
Enneh, waarom ik spoorverbreders wilde hebben?
Lijkt me duidelijk toch?
Alleen waren die voor de CPI echt nergens te krijgen dus heb ik ze laten maken toen.
En om van 't gezeik en gezoek naar coole quadvelgen af te zijn besloot ik gewoon naar een auto-steekmaat te gaan.
Eerst wilde ik stalen autovelgen laten verbreden en die er dan onder hangen in een inchie of 14.
Maar dan had ik een stuk duurder uitgekomen.
Velgen vind je met mazzel vanaf 50 Euri per setje op MP.
Voor de verbreders heb ik geloof ik 250 Euri betaald per 4, en de velgenset had ik voor.....90 Euri!;)
@ The Quadboy, ja, dat scheelt zeker wel...
En voor een 4x4-quad kan 't idd. wel ja, die hebben toch over het algemeen al grotere velgen en vrij hoge banden dus dan staat 't ook niet raar ofzo!
Enneh, waarom ik spoorverbreders wilde hebben?
Lijkt me duidelijk toch?
Alleen waren die voor de CPI echt nergens te krijgen dus heb ik ze laten maken toen.
En om van 't gezeik en gezoek naar coole quadvelgen af te zijn besloot ik gewoon naar een auto-steekmaat te gaan.
Eerst wilde ik stalen autovelgen laten verbreden en die er dan onder hangen in een inchie of 14.
Maar dan had ik een stuk duurder uitgekomen.
Velgen vind je met mazzel vanaf 50 Euri per setje op MP.
Voor de verbreders heb ik geloof ik 250 Euri betaald per 4, en de velgenset had ik voor.....90 Euri!;)
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Aha, dus als ik bv. zo'n tgb blade 325 wil kopen, dan hoef ik niks te doen met spoorverbreders, maar puur de tapeinden aan te passen? Weet trouwens niet of bij dat soort quads de steekmaat eventueel al gelijk is aan autovelgen? Zou een hoop schelen!
Dan is het ander setje erop, en gaaaan voor de komende tig kilometers XD
Dan is het ander setje erop, en gaaaan voor de komende tig kilometers XD
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 134
- Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
- Locatie: Snits
- Contacteer:
Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok
Nee, je snapt me verkeerd.
Stel, de quad had steek 4x130, dat houdt dus in dat elk tegenoverelkaar liggend tapeind 13cm van de ander af ligt.
Ik wilde 'm sowieso breder hebben staan, dus voor mij moest het wel.
Maar je kunt niet met "alleen tapeinden aanpassen" de steekmaat aanpassen.
Spoorverbreders worden vastgezet op je "eigen" tapeinden, de schroefgaten voor je "nieuwe" wielenset zitten dus zeg maar tussen de originele in, snap je?
Kijk 't plaatje van 'n spoorverbreder:
Deze vallen dus over je originele gaten, en laten we zeggen dat is ook 4x130, de bouten aan de spoorverbreders zitten op 4x100
Als jij dus andere wielen zou willen monteren op je TGB'tje komt het erop neer dat je aan een minimale maat van bijv. 5mm per kant zou zitten wat je breder uitkomt.
Maar waarom zou je 'm niet willen verbreden?
Ten eerste staat 't VET! en 't rijdt ook nog beter want...:
Stabieler!(Dus minder snel neiging om op je dak te gaan!)
Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben, anders hoor ik 't wel weer...
(en als ik op m'n werk ben post ik wel ff pix van de spoorvrbrdrs van m'n CPI'tje, kun je zien wat een VAKMAN! die Rene van Resytech is!)
Stel, de quad had steek 4x130, dat houdt dus in dat elk tegenoverelkaar liggend tapeind 13cm van de ander af ligt.
Ik wilde 'm sowieso breder hebben staan, dus voor mij moest het wel.
Maar je kunt niet met "alleen tapeinden aanpassen" de steekmaat aanpassen.
Spoorverbreders worden vastgezet op je "eigen" tapeinden, de schroefgaten voor je "nieuwe" wielenset zitten dus zeg maar tussen de originele in, snap je?
Kijk 't plaatje van 'n spoorverbreder:
Deze vallen dus over je originele gaten, en laten we zeggen dat is ook 4x130, de bouten aan de spoorverbreders zitten op 4x100
Als jij dus andere wielen zou willen monteren op je TGB'tje komt het erop neer dat je aan een minimale maat van bijv. 5mm per kant zou zitten wat je breder uitkomt.
Maar waarom zou je 'm niet willen verbreden?
Ten eerste staat 't VET! en 't rijdt ook nog beter want...:
Stabieler!(Dus minder snel neiging om op je dak te gaan!)
Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben, anders hoor ik 't wel weer...
(en als ik op m'n werk ben post ik wel ff pix van de spoorvrbrdrs van m'n CPI'tje, kun je zien wat een VAKMAN! die Rene van Resytech is!)
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555