Mijn CPI'tje met KawaGPZblok

Heb je ergens een mooie quad gezien, eventueel met foto? Misschien ben je zelf wel in de kijker gelopen? Hier lees je er alles over!
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Mijn CPI'tje met KawaGPZblok

Bericht door TheQuadBoy »

Hé kijk aan! Dat is zeker een mooie optie ja! En dat ie op die manier nog wat breder uitvalt is idd ook wel mooi ja!
En het mooie van dit systeem is dus ook dat je hem zo weer in de oude staat terug kan brengen!

Maar kan je dit onderdeel zo bij de meeste quaddealers kopen?
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

Idd, werkt prima!

Je kunt ook nog zgn. extended wheelhubs kopen die dan verder uitstaan dan de orginele.

Deze:
Afbeelding

Als je die dan combineert met de spoorverbreders sta je helemaal op max....!

Ik overweeg zo'n setje te kopen voor mijnes.

Enneh, ja, bij de meeste quadpart-boeren kun je ze kopen.

quadfun.be ofzo, maar ik weet je steekmaat niet(die er overigens niet heel erg wijd uitziet, lijkt ook op 4x100 ofzo)
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Ah oke, heel erg bedankt!

Ben ook zeker van plan om er dan autowielen onder te gooien, want die gaan gwn een stuk langer mee!
Zal er voor autostraatbanden onder gooien, en achter autoterreinbanden denk ik, dan kan ik zo ff offroad als ik wil :applaus:

Zou het voor je wegligging nadelig kunnen uitpakken als er voor en achter een heel ander profiel op zit?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

misschien handig voor andere steekmaat :D
http://app.xplorenterprises.com/product ... r_atv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
alleen moet je ze per 100 bestellen :verymad:

hier in het nederlands
http://www.cycleshopheerlen.nl/?cat=pro ... 05&subcat=" onclick="window.open(this.href);return false;
alleen voor de achterwielen :chagarijn:
dus hier voor de voorwielen
http://www.odtec.be/fiche.php?lg=nl&sea ... e=0&id=259" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Ah kijk aan! Bedankt! Kost me dus zo'n 170 euro voor dat setje.
En bij die onderste 2 sites kan ik ze wel gwn per 2 bestellen gelukkig :buig:

Snel proberen te slagen voor rijbewijs, en dan serieus voor een quad kijken!
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

cycleshop heeft ze ook voor voren, op de site staat niet veel, maar hebben een winkel met 3 verdiepingen, die toveren alles naar voor, ga daar zowat alles halen voor me quad.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
janssuh
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door janssuh »

Filmpje is idd bij roda stadion in kerkrade :P
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

Had toch goed, naja zag maar aan enkelen gebouwen er opheen, vandaar.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

@ Kris, dat zijn handige dingen?!

Ik wil voor mijne het liefst de extended hubs, en dan later ook nog spoorverbreders erop....

Komt wel...;)
2007 GOES 450X 54HP.
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

TheQuadBoy schreef:Ah oke, heel erg bedankt!

Ben ook zeker van plan om er dan autowielen onder te gooien, want die gaan gwn een stuk langer mee!
Zal er voor autostraatbanden onder gooien, en achter autoterreinbanden denk ik, dan kan ik zo ff offroad als ik wil :applaus:

Zou het voor je wegligging nadelig kunnen uitpakken als er voor en achter een heel ander profiel op zit?
Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat je tussen-differentieël er niet heel blij mee is....

Tenminste, ik ga ervanuit dat die eropzit als je 'm op 4x4 geschakeld hebt.

Door de verschillen in breedtes en hoogten van de voor- en achterbanden krijg je andere omtrekken.

Dit komt er zeg maar op neer dat het voor je diff. net is of je de hele tijd in een bocht rijdt.

Pin me er niet op vast, maar dit was bij m'n Subaru Impreza AWD'tje ook het geval.

Ik had verschillende breedtes voor- en achterbanden erop, niet bij nagedacht maar alle leden van 't Subaru-forum stonden op hun achterste benen meteen!

Vraag 't voor de zekerheid ff na, anders kun je beter voor op straat bijv. een set alu velgen nemen, en voor off-road een goedkoop setje stalen velgen met "cross-banden"

'T is maar een idee....Afbeelding
2007 GOES 450X 54HP.
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Oke, maar die tgb blade 325 is maar een 2wd hè

Maar ik zou er eventueel ook voor én achter autoterreinbanden onder kunnen gooien. Heb jij dan trouwens enig idee hoeveel kilometer niet al te grove terreinbanden meegaan als je bv. 80% asfalt rijdt?
dave88
Quadracer
Quadracer

Bericht door dave88 »

iaccaloco schreef:Geloof me, je wilt echt niet wéten hoe stevig en stabiel dit ding rijdt.... Idd. door de autowielen, en ook door z'n hoge eigengewicht.
Met orig. blok woog ie iets van 220 kilo, ik denk nu tegen de 300 kg.

De wiwlen zijn passend gemaakt door de speciaal door mij laten maken spoorverbreders.

De cpi had hele rare steekmaten, dit heb ik door de Fa. Resytech.nl laten maken naar steek 4x100, dus wielen van opel/vw/honda etc passen erop.....

Misschien laat ik het wel bij m'n Goes ook doen... Moest eerst erg wennen aan de autowielen-look, maar 't staat hem toch goed en je hebt dikke velgen in overvloed voor weinig!

En net wat je zegt, je banden gaan een eeuwigheid mee!y
Ik heb dat ding een keer bij tsmotors op de brug getild, schrok van het gewicht.
HONDA the dream of power
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

Ja klopt...

Op zichzelf is de CPI al heel zwaar....

231kg..... Komt ook door de originele stalen nerfbars/velgen enz.

En met het Kawablok eronder ging hij zekerweten richting de 300kg's!

Ik moet erbijzeggen dat het originele uitlaatsysteem van 't 250-blok ook al niet te tillen was.

Ding was gewoon heel zwaar uitgevoerd maar reed daardoor wel echt lekker en stabiel!
2007 GOES 450X 54HP.
limbostrongman
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door limbostrongman »

Hello Boys.....hahahaha.....leuk dat geroezemoes over mijn Quad The Dark Knight!!

Hahahahaa....hey hallo Japie...how are you doing was ff een tijdje niet meer online geweest!!
Aan de Boys die informatie verkrijgen over mijn Quad,die Japie geeft is volkomen waar en erg betrouwbaar.............tja zwaar hahahahaa......ik til hem zo uit zijn veertjes en van de grond,maar dat verklaart ook mijn naam!!
En ik las ergens zoiets van ja dat heeft ie ook wel nodig de wielen het gewicht maar het duidde eigenlijk ergens zo van naar mij toe.....!!
Ik zal binnenkort een snelheidsvideo plaatsen en het geluid van the Dark Knight......het is een wolf in schaapskleren!!!!!!!!!!!
Idd was dit op de parkeerplaatsen van het voetbalstadion van Roda JC in Kerkrade....Just for Fun video!!
Ja klopt dat jij hem bij mijn maatje hem eens op de brug hebt moeten tillen whoehahahaha.......watjes hahahaha!!!
en ja het is een beest.......en snel.......hij laat menig autootje en sowieso alle 700r types ver achter zich!!
heb er nu 2 nieuwe uitlaten onder van een GSX-R 1000cc Model 2013.......het geluid wil ook wel wat.....en ook ietsjes meer Power...hihihi....
The Looks zijn nog dikker!!
Japie ik had geen tijd om te communiceren daar ik veel in het buitenland zit voor de sport en dergelijken!!
The dark Knight is bij mijn Amigo Rodger twikler bij T&S Motoren onder handen.....ik kan me niemand beter voorstellen dan hem die hem onderhoud en de extra input geeft die de quad moet krijgen.....ik ben wel altijd heel erg nieuwsgierig naar de verhalen van Japie....die veel weet en waar iedereen veel van kan leren.........dus vriend blijf gerust zo doorgaan met info's verstrekken....mischien kunnen we ooit eens een meeting doen met bikes en quads......en een mooie tour maken hier in het zuiden des landes...en ff lekker door de eifel ardennen en de mergellandroute,,,..........terug komende op mijn quad,hij is een block een block beton waar nog geen cm speling in zit en qua wegligging niets uit de weggaat........ga je niet mee...knikkert ie je er gewoon af.......maar met deze snelheden wat ik met deze quad bereik is dat ook nodig...ik zie je dit niet doen met andere quads en ik zou het ook eerlijk gezegd ook niet durven om het met een quad te doen....al haal je allereerst helemaal niet de snelheid die the dark Knight Haalt........de meest quads zijn bij hoge snel;heden dancers.....en kunnen en worden moeilijk hanteerbaar en zwabberen en dansen over het wegdek heen.........dit is met mijn quad absoluut niet het geval.........laat ik het zo zeggen het is een Bullett!!1....ik wil graag vragen beantwoorden over het nu en wat het nu doet......over de oudere technische gegevens van een quad en extraatjes kan ik alleen maar Japie aanbevelen en mijn maat Rodger twikler van T&S Motoren te Nuth....kijk ook eens op de website van http://www.T&Smotoren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie zijn gegroet Limbostrongman Be Strong Holland kijken hoe ik nu foto's geplaatst krijg van de The dark Knight hier op dit Topic!!!!!!!.............en groetjes aan Japie!!!
iaccaloco schreef:Ja klopt...

Op zichzelf is de CPI al heel zwaar....

231kg..... Komt ook door de originele stalen nerfbars/velgen enz.

En met het Kawablok eronder ging hij zekerweten richting de 300kg's!

Ik moet erbijzeggen dat het originele uitlaatsysteem van 't 250-blok ook al niet te tillen was.

Ding was gewoon heel zwaar uitgevoerd maar reed daardoor wel echt lekker en stabiel!
dave88
Quadracer
Quadracer

Bericht door dave88 »

Heb hem bij rodger zien staan. Wat is er aan?
HONDA the dream of power
Plaats reactie