weet iemand misschien of er ook spoorverbreders te krijgen zijn voor een 6-bouts achtervelg?
spoorverbreder voor 6 bouten?
spoorverbreder voor 6 bouten?
De (achter)velgen van mijn quad hebben 6 bouten, ipv de gebruikelijke 4. Ik kan hier geen spoorverbreders voor vinden
. Elke spoorverbreder die ik zie is voor 4 bouten.
weet iemand misschien of er ook spoorverbreders te krijgen zijn voor een 6-bouts achtervelg?
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: spoorverbreder voor 6 bouten?
welke quad heb je
lincon 110cc denk niet dat je daar spoorverbreder voor gaat vinden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
nee dat denk ik ook. alles is voor 4 bouten, behalve mijn quad natuurlijk weer. 
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

ik heb ook niks kunnen vinden ,dan toch maar een echt quad kopen 
haha ja. als het budget het toelaat graag, maar ik zit nog op school, dus dat kan nog niet.
ondertussen is mijn quad al wel zoveel aangepast en verbeterd dat bijna alle chinese kwaaltjes verdwenen zijn.
ondertussen is mijn quad al wel zoveel aangepast en verbeterd dat bijna alle chinese kwaaltjes verdwenen zijn.
Zal je ze zelf nie kunnen laten draaien ergens?
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
zal wel duur zijn denk ik
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

kan je een foto maken van de hub mischien past een yamaha/susuki hub er op ?
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

ik kan wel aan van die bout verlengers komen mischien is dat wat? met zes bouten zal het niet snel breken 
er zit of zat iemand op het forum die dit kan draaien
is wel een tijdje terug en weet ook niet meer hoe hij heet wat ik wel weet is dat hij in de buurt van bergambacht woonde of woont
is wel een tijdje terug en weet ook niet meer hoe hij heet wat ik wel weet is dat hij in de buurt van bergambacht woonde of woont
heb je daar misschien een foto van, hoe die eruit zien?bonzaiking schreef:ik kan wel aan van die bout verlengers komen mischien is dat wat? met zes bouten zal het niet snel breken
hoe werken die dingen precies,?
- Jason McCoy
- Quad GOD

Is het niet een beetje zonde om telkens geld in die quad te stoppen? Niet lullig bedoeld overigens.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD

http://www.quadfun.be/newshop/catalog/i ... ath=40_321" onclick="window.open(this.href);return false;
zit normaal nog allu blok bij voor op te vullen je draaid de bout verlenging op uw bouten schuifd de allu blok er over en dan de velg vast
zit normaal nog allu blok bij voor op te vullen je draaid de bout verlenging op uw bouten schuifd de allu blok er over en dan de velg vast
Groetjes Kris
ach, het is voor het plezier. Alles is ondertussen wel een keer goed gemaakt en/of verbeterd.
Zolang ik nog op school zit en naar de universiteit ga kan ik geen grote quad kopen, dus dit is waar ik het mee moet doen. Dan kan je het het best ook maar zo leuk mogelijk maken toch
EDIT: dus yamahakoppel, dan zit er ruimte tussen mijn hubs en mijn velg. Is dit wel stevig en veilig? dat lijkt mij toch zo af te breken
Zolang ik nog op school zit en naar de universiteit ga kan ik geen grote quad kopen, dus dit is waar ik het mee moet doen. Dan kan je het het best ook maar zo leuk mogelijk maken toch
EDIT: dus yamahakoppel, dan zit er ruimte tussen mijn hubs en mijn velg. Is dit wel stevig en veilig? dat lijkt mij toch zo af te breken
- yamahakoppel
- Quad GOD

met enkel de boutverlenging lijkt het mij ook niet echt veilig
met die alluminium opvul blok is het het zelfde als elke spoorverbreder kunt misschiens zelf iets maken om op te vullen
met die alluminium opvul blok is het het zelfde als elke spoorverbreder kunt misschiens zelf iets maken om op te vullen
Groetjes Kris