Hè luitjes,
Ik heb sinds kort een quad merk goes gekocht 360 max uit 2008.
Ik wil deze laten tunen omdat hij op de weg net iets tekort komt, ook wil ik vragen of iemand onderhoudsboekjes heeft, deze zaten er niet bij bij de aankoop. Heeft er iemand nog een set wielen met banden te koop voor dit type. Liefst vierspaak velgen.
Mocht er iemand iets weten hoor ik t graag.
Gr. Hans.
Goes quad
-
- Quadfanaat
Re: Goes quad
Ligt eraan of je een carburateur heb of injectie, als je injectie heb dan moet je je quad ergens zien te chiptunen, als je carburateur heb dan kan je beginnen met grotere sproeiers en als hij hieruit nog niet snel genoeg gaat moet je een grotere carburateur kopen of een sport nokkenas, maar dat kost al goed veel. Met je wielen kan ik je niet helpen en met je onderhoudsboekjes kan het zijn dat het op internet staat.
M.v.g. Gerben
M.v.g. Gerben
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Verwacht geen wonderen. Uit deze motoren valt niet zoveel meer te halen. En alles wat je er extra uithaalt aan vermogen gaat ten koste van de levensduur.
Een iets grotere carburateur en een andere cdi (ontstekings) module zou iets moeten kunnen brengen.
Anders is het gewoon een kwestie van de huidige carburateur goed afstellen. CVT goed schoonmaken en eventueel de riem vervangen. Kleppen stellen. Dan moet ie ca 80-90 km per uur lopen.
Een iets grotere carburateur en een andere cdi (ontstekings) module zou iets moeten kunnen brengen.
Anders is het gewoon een kwestie van de huidige carburateur goed afstellen. CVT goed schoonmaken en eventueel de riem vervangen. Kleppen stellen. Dan moet ie ca 80-90 km per uur lopen.
Hallo,
Bedankt voor de reacties, zoals ik het nu zie en begrijp ga ik de quad niet tunen.
Puur omdat ik op de weg ook niet veel rij maar meer offroad.
Bedankt voor deze reacties en mocht iemand mij verder kunnen helpen met de wielen hoor ik t wel.
Veel rijplezier gewenst.
Houdoe en bedankt Gr. Hans
Bedankt voor de reacties, zoals ik het nu zie en begrijp ga ik de quad niet tunen.
Puur omdat ik op de weg ook niet veel rij maar meer offroad.
Bedankt voor deze reacties en mocht iemand mij verder kunnen helpen met de wielen hoor ik t wel.
Veel rijplezier gewenst.
Houdoe en bedankt Gr. Hans