Quad waarmee ik veel kan trekken...

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Polaris850XP
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Quad waarmee ik veel kan trekken...

Bericht door Polaris850XP »

Een Artic cat 700 diesel zou ik zeggen ...
The hardest thing in life, is to know which bridge to cross and which to burn ...
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

ok das ook uit de wereld dan dat ding van michael had overal speling maar was amper gebruikt..... was ik een beetje van geschrokken zo'n duur ding en dan zo veel speling jij kan het weten ik niet bedankt :bier:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Klopt dat er hoop problemen zijn met can am's... maar denk dat hoofd reden ligt bij het gebruik. Meer vermogen dus nog gekker doen met het spul. Een grizzly 700 is niet vooruit te branden in vergelijking tot renegade, kan harder, gaat dus ook sneller fout.

Bij normaal gebruik zou het wel heel moeten kunnen blijven. :lol:
No Can't Do!
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Jazzy schreef:
bonzaiking schreef:hoi ik wil me er niet al te veel mee bemoeien maar die can ams is dat wel betrouwbaar spul ik hoor niet anders als versleten snaren, storings lampjes die branden ,speling op busjes ed. michael van quadtuning heeft ook alleen maar problemen met dat ding, ik zou toch eens verder kijken ik ben voor mn werk wel eens bij een stel rattenvangers bezig geweest die gasten rijden elke dag heel de dag op een quad ik heb hen gevraagd wat de beste quads zijn ze zeiden allemaal suzuki kingquad

:bier:
Ik ken één persoon die veel pech met zijn Can-am heeft en dat is dezelfde die jij noemt. :) Een deel van zijn problemen komt doordat hij hem bij een buitenlandse dealer gekocht heeft waardoor een kleinigheidje gelijk een groot probleem wordt.

Ik gebruik mijn tweedehands Outlander om te crosssen, voor toertochten, lange stukken 120 km/h op de snelweg, rijden door diep water en vette modder. Enige wat ik moest doen was bij 5000 km de snaar vervangen en verder het normale onderhoud. Mijn Renegade die ik hiervoor had was echt afgebeuld door heel wat eigenaren maar heeft mij nooit laten staan.

Versleten bussen hadden mijn Can-ams ook, net als iedere Yamaha die ik daarvoor gehad heb. Enige verschil is dat de Can-am bussen maar 16,50 per 12 stuks kosten, die van Yamaha kosten 8 euro per stuk! Al met al ben ik voor mijn Can-am een stuk minder kwijt aan onderhoud dan bij de Japanse merken.

Mijn ervaring is dat Can-am bij de absolute top hoort en zeker niet minder betrouwbaar is dan andere quads.
Even een kleine reactie:
Mijn problemen met de renegade heeft niks met aankoop van buitenlandse dealer te maken, mijn problemen zijn van aard dat bepaalde delen naar mijn mening niet goed zijn doorontwikkeld door can am.
Even voorbeeld: elektrische problemen wat zelfs de fabriek in Canada niet kan vinden, nieuwe stuurbekrachtiging, Alle arm bussen versleten, motor problemen, en dit alles binnen 4000 weg kilometers en een enkele keer terrein rijden.

Ja ik hoor veel mensen met problemen met can ams ongeacht wat een dealer of iemand anders zegt.

Mijn volgende wordt weer een betrouwbare grizzly of kingquad.
LucienT
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door LucienT »

Hier zie je het bewijs denk ik :o
http://www.youtube.com/watch?v=1eDK49i2hPc
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

Wat is nu het bewijs dan??
het topic is "Quad waarmee ik veel kan trekken..." een grizzly is niet zo zwaar hoor :?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Ik geloof dat er geen 1 quad is waar je op een veilige manier zo grote en zware aanhanger mee kunt trekken.
Als je dan zoiets wilt trekken zet dr dan een goeie side by side voor. Is in iedergeval veiliger
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

Op een terrein tegen lage snelheid kun je dat gemakkelijk doen maar op de weg zou ik het niet doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
lexjeweetwel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door lexjeweetwel »

-Laurens- schreef:Een Can Am Renegade of Outlander, die heb je ook met 800cc of 1000cc motoren, dus die kunnen wel wat trekken.
die mij dan een canam 1000cc voor max €10.000
kom ik hem morgen halen :applaus: :applaus:
XMR 1000
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

lexjeweetwel schreef:
-Laurens- schreef:Een Can Am Renegade of Outlander, die heb je ook met 800cc of 1000cc motoren, dus die kunnen wel wat trekken.
die mij dan een canam 1000cc voor max €10.000
kom ik hem morgen halen :applaus: :applaus:
waarschijnlijk heb je dan wel een vrachtwagen met een grijper nodig :lol:
No Can't Do!
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Occasie zijn die wel te vinden. Nu weet ik niet juist of je op zoek bent naar een nieuwe of occasie.
Yamaha YFZ480Build in progress
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

-Laurens- schreef:Occasie zijn die wel te vinden. Nu weet ik niet juist of je op zoek bent naar een nieuwe of occasie.
Haha, kijk eens naar t eerste bericht Laurens denk dat je daar je antwoord wel vind.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Arctic Cat!

Vanaf de 550 cc heb je een geweldige machine met trekkracht genoeg. Deze loopt zo'n 95 km per uur. En valt ook nog binnen het budget :)

2 jaar garantie en zelden problemen!

http://www.quadwise.nl/index.php?item=a ... 06&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

335kg weegt die, dan mag je toch niet meer dan dat trekken ook of zie ik dat verkeerd?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
AC67
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AC67 »

op kenteken staat 500 kg toegestaan,dus het mag wel.
Plaats reactie