Barossaki bijna klaar

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Barossaki

Bericht door Sram »

:applaus:
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

Windstoten 90 km per uur. Maar mijn mobiele garage blijft staan zit wel 5 km touw overheen :applaus:
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

mij is geleerd door ervaren campeerders : aan de binnenkant in het midden een touw naar beneden die vast maken aan een vol kratje bier en je tent staat veilig :lol: :lol: heb je al een kacheltje gekocht? voor als de kou komt :D ik heb de mijne al klaar gezet
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

Kachel was het eerst wat het moest doen. Haha. En er zitten denk ik 50 haringen in de grond binnen en buiten :lol:en het kratje bier moet bij deze tent denk ik een heel fust worden :lol:
davidg40
Quadrider
Quadrider

Bericht door davidg40 »

hahah gaat er zoveel bier doorheen bij jou.
:lol:
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

:applaus: ben geheel onthouder :D
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

Afbeelding
frame weer een geheel gemaakt en netjes afgelast AfbeeldingAfbeeldingen natuurlijk de stepjes terug plaatsen.Deze komen natuurlijk op een andere plek als voorheen omdat het frame ongeveer 8 cm gezakt is,maar komt wel goed uit.Iets meer been ruimte.Afbeeldingal met al op de goede weg vind ik zelf
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

wow super snel gedaan ook :bier:
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

Maar ben er nog niet
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

ben weer ff bezig geweestAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldinghet thermostaat huis alleen zat hij niet goed geen plek voor de lamp meerAfbeeldingdus weer los en opnieuw nu zit hij wel goed Nu moet ik alleen een klein expansie vat er nog in frommelen. Iedere ruimte word wel benut :lol:En toen gelijk maar een begin gemaakt van de uitlaatAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
weer een geslaagt weekje al zeg ik het zelfAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingWas wel passen en meten want ik had weinig ruimte bij de bochten Dus ik moet de uitlaat uit 2 delen maken Maar het moeilijkste stuk hebben we gehad .Nu het stukje naar de knalpot nog.Maar dat is maar een klein stukje en niet zoveel bocht werk.
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

Leuk blokkie hoor zo'n GPZ'je, daar ga je een heleboel fun mee beleven! :crosser:

Een KawaRossa! :crosser:
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

ik hoop het :D Ben weer iets verder. Nu was de radiator plus fan aan de beurt.Kon het complete setje niet kwijt. Dus het frame maar weer iets verlengen zodat ik genoeg ruimte heb om alles te plaatsen.En als of de fan er voor gemaakt was hij paste precies tussen het frame in.Dus hoef ik ook niet zo ver naar voren te bouwen Steuntje hier plaatje daar maar ze zitten erin :D AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

Goed bezig! ;)
2007 GOES 450X 54HP.
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sram »

ben weer een stapje verder De bumper heb ik ff aangepast .En er moet natuurlijk een nieuwe kabelboom komen.wat een gepiel was dat .maar met het boek erbij is het geluktAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingen het contact slot van de kawasaki maar gelijk gebruikt.en toen dacht ik mmm een sleutel is wel zo makkelijk .dus laten we kijken of ik de benzine dop over kan zetten.en voila het is gelukt.let niet op de afwerking want dat moet nog gebeurenAfbeeldingde dopAfbeeldinghet gaatjeAfbeeldingen de mal want hij paste naatuurlijk niet dus moest ik een vlak stuk in de tank maken.ff de feun er op en je kon het plastick vervormen.moet natuurlijk wel vlak zijn want er komt een pakking tussen om het geheel benzine proof te makenAfbeeldingAfbeeldingen voila een tankdop van een kawasaki in een barossa
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door iaccaloco »

Nice!!! Afbeelding
2007 GOES 450X 54HP.
Plaats reactie