Hey allen.
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik zou graag een Grizzly 700 kopen.
Om te werken, maar ook voor plezier.
Nu heb ik gezien dat er 2 verschillende modellen bestaan.
De Grizzly 700 eps en de Grizzly 700 eps sp.
Kent iemand het verschil tussen die 2?
Ik woon in Lier, waar kan ik best gaan kijken voor een quad?
Ik heb een adres gevonden in Rumst, nl Traqo.
Is dit een goede/ betrouwbare winkel?
Groetjes
vraagje
-
- Quad Master
Re: vraagje
je bedoelt denk ik de 700 EPS SE en de 700 EPS ipv 700 EPS SP en 700 EPS, volgensmij is het enige verschil de kleur van de kappen:
de 700 EPS:
de 700 EPS SE:
ps.: EPS is de naam die yamaha gebruikt voor stuurbekrachtiging en SE staat voor Special Edition, puur andere stickers en kleuren, en dan heb je ook nog IRS dat is de onafhankelijke achterwielophanging
de 700 EPS:
de 700 EPS SE:
ps.: EPS is de naam die yamaha gebruikt voor stuurbekrachtiging en SE staat voor Special Edition, puur andere stickers en kleuren, en dan heb je ook nog IRS dat is de onafhankelijke achterwielophanging
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Quadwinkel in Barneveld heeft hem op voorraad staan. (Staat niet op zijn website, dus vandaar hier de link op marktplaats) http://www.marktplaats.nl/a/motoren/qua ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is het bedrijf: http://www.quadwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh, dat is een beetje ver rijden zie ik. Je woont in België...
Dit is het bedrijf: http://www.quadwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh, dat is een beetje ver rijden zie ik. Je woont in België...
Yamaha Grizzly 550 FI 2013
hey,
wat de SE betreft:
dit is de special edition uitvoering.
meestal is dit een kleur met een beperkte oplage en andere velgen,deze is ook duurder dan een gewone grizzly.
momenteel heb je ook de SE in blauwe kleur,deze heeft een andere stickerset en een extra alu velgenset en banden aan de prijs van de gewone grizzly.
de SE in de lime kleur heeft een winch er bij en kost ook evenveel dan de gewone grizzly.
in onderstaande gevallen kan je dus uw voordeel doen met de SE.
in bovenstaand geval heb je een quad die je minder vaak gaat tegenkomen daar de speciale kleuren in een beperkte oplage zijn.
EPS betekent servo.
wat de SE betreft:
dit is de special edition uitvoering.
meestal is dit een kleur met een beperkte oplage en andere velgen,deze is ook duurder dan een gewone grizzly.
momenteel heb je ook de SE in blauwe kleur,deze heeft een andere stickerset en een extra alu velgenset en banden aan de prijs van de gewone grizzly.
de SE in de lime kleur heeft een winch er bij en kost ook evenveel dan de gewone grizzly.
in onderstaande gevallen kan je dus uw voordeel doen met de SE.
in bovenstaand geval heb je een quad die je minder vaak gaat tegenkomen daar de speciale kleuren in een beperkte oplage zijn.
EPS betekent servo.
microtractors
uw officiële yamaha en polaris quad dealer voor Belgisch Limburg.
GROTE OPENDEURDAGEN OP19 en 20 oktober MET TAL VAN PROMOTIES OP TWEEDEHANDS QUADS EN OP NIEUWE STOCK QUADS!!MIS DIT NIET!!
uw officiële yamaha en polaris quad dealer voor Belgisch Limburg.
GROTE OPENDEURDAGEN OP19 en 20 oktober MET TAL VAN PROMOTIES OP TWEEDEHANDS QUADS EN OP NIEUWE STOCK QUADS!!MIS DIT NIET!!
-
- Quad Master
jre had ff 1 post boven je moeten kijken, daar staat het verschil van de '13 modellen, er zijn nog meer kleuren maar technisch geen verschil, en ze zijn een honderd of 3/4 duurder
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars