bonzaiking schreef:JdmhatchR schreef:Die 80 pk is op alcohol, niet op 98 octaan...
Mik rond de 70pk op 98 met een 350 max..
Best stuurt ge uw cilinders op, hier in BE/Nl zit niet zoveel soeps. Wilt ge echt vermogen: CT racing, Flotek,F.A.S.T.,...
Ge hebt geen CUB of cheetah nodig om een shee wakker te maken

je kan je cilinders gewoon in nederland laten tunen niks mis mee
de reden om het niet te doen: je cilinders worden veel kritischer je sproeier een haartje te klein
en hij loopt kapot
Het probleem is dat ik geen enkel goed adres weet zijn in heel Europa ...
In Amerika stikt het van de goede tuners , zoals JdmhatchR al zei.
HJR is een zeer goeie !
http://www.herrjugsracing.com/Yamaha_Banshee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Haalt 85 pk !! uit de standaard cilinders met een drag port van 350 dollar. ( Wel in combinatie met een +4mm stroker, juiste carbs en uitlaten).
Nog geen enkele ontevreden klant gehoord op Banshee HQ , vlammen allemaal nog vrolijk rond
Over dat afstellen na het poorten: dat klopt niet helemaal.
Het is allemaal te zien WIE uw cilinders bewerkt/tuned. Het spreekt voor zich dat een iemand zonder veel verstand van deze zaken uw cilinders naar de kl*te doet. Is zeker en vast geen makkelijke job !! Heb je echt veel kennis van zaken voor nodig.
Dit is spijtig genoeg hier in Europa nog niet zo bekend.
Maar met goed gepoorte en afgewerkte cilinders ( gepolijst en goede timingen ) zal uw motor juist MAKKELIJKER en beter af te stellen zijn dan origineel.
Met vriendelijke groet,
Quadcrosser