Algemeen blijft de start relais ratelen. Batterij is nieuw,start relais ook,startmotor laten testen en is ok. Nu blijkt dat als ik start,het voltage op de batterij fel naar beneden gaat,nog ongeveer 3 volt. Ook als de lader er aan hangt. Iemand zei mij dat ik stroomverlies heb. Kan dit het probleem zijn? En waar kan ik best beginnen zoeken? Ik heb al wel gelezen dat je er lang kan naar zoeken.
raptor 660 start niet
raptor 660 start niet
Nu dacht ik deze week eens lekker in de sneeuw gaan te rijden,krijg ik hem langs geen kanten meer gestart. 

Algemeen blijft de start relais ratelen. Batterij is nieuw,start relais ook,startmotor laten testen en is ok. Nu blijkt dat als ik start,het voltage op de batterij fel naar beneden gaat,nog ongeveer 3 volt. Ook als de lader er aan hangt. Iemand zei mij dat ik stroomverlies heb. Kan dit het probleem zijn? En waar kan ik best beginnen zoeken? Ik heb al wel gelezen dat je er lang kan naar zoeken.

- 
				erikalbring
 - Quad Master

Re: raptor 660 start niet
jumpstarter er aanhangen als je m probeert te starten, of je accu vervangen

yamaha raptor 350 
 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars 
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter

to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Accu is nieuw en de juiste, of kan het zijn dat ik meer ampere moet hebben?

Batterij kapot.. 
Als je spanning zo snel daalt dan is die gewoon voor de vuilbak.
Nieuw of niet, heb laatst ook een splinternieuwe batterij gekocht voor mijn auto.
2 weken later en auto startte nimeer.. batterij zakte telkens in spanning.
Starten met jumpstart om te testten

Als je spanning zo snel daalt dan is die gewoon voor de vuilbak.
Nieuw of niet, heb laatst ook een splinternieuwe batterij gekocht voor mijn auto.
2 weken later en auto startte nimeer.. batterij zakte telkens in spanning.
Starten met jumpstart om te testten
One life, live it !

- Jason McCoy
 - Quad GOD

Accu wel eerst opgeladen? Overigens wel raar. Een lege accu geeft namelijk iets meer dan 12 Volt

Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
Accu is nieuw en volledig opgeladen. Zal zaterdag jumpstarter proberen. Hoeveel start ampère heb ik nodig?

- yamahakoppel
 - Quad GOD

Kijk uw kabels ook na als je ergens slecht contact hebt dan krijg je ook geen stroom 
Draai anders even de bevestiging los en beweeg de kabel op en af zodat je het wat schuurt zodat je beter contact hebt en dan terug vast
Kijk aan de batterij + - aan start relais de 2 dikke kabels 2x + aan de startmotor +
Leg anders even een kabel van - aan de batterij naar bevestigings bout van moter voor een goede massa
Welke batterij lader gebruik je, hoeveel amper, een batterij mag maar 10% van zijn capaciteit geladen worden. dus een 15 amper batterij mag max 1, 5 amper geladen worden gooi ze anders maar weg is kapot . Batterij wordt heet platen trekken krom en maken kortsluiting, stroom verlies
Bestaan druppelladers voor kleine batterij, geven max 1amper moeten dus 15u laden om batterij volledig te laden
Jumpstart versta ik onder een toestel met ingebouwde batterij werkt zelfde als een losse batterij met startkabels moter pakt zoveel amper als hij nodig heeft
Je hebt ook zware batterij laders met jumpstart functie die stel je ampers in maar blazen zo een kleine batterij ook kapot.
Aan uw uitleg dat stroom zakt naar 3 volt zelfs met lader denk ik dat je een te zware lader gebruikt

Draai anders even de bevestiging los en beweeg de kabel op en af zodat je het wat schuurt zodat je beter contact hebt en dan terug vast
Kijk aan de batterij + - aan start relais de 2 dikke kabels 2x + aan de startmotor +
Leg anders even een kabel van - aan de batterij naar bevestigings bout van moter voor een goede massa
Welke batterij lader gebruik je, hoeveel amper, een batterij mag maar 10% van zijn capaciteit geladen worden. dus een 15 amper batterij mag max 1, 5 amper geladen worden gooi ze anders maar weg is kapot . Batterij wordt heet platen trekken krom en maken kortsluiting, stroom verlies
Bestaan druppelladers voor kleine batterij, geven max 1amper moeten dus 15u laden om batterij volledig te laden
Jumpstart versta ik onder een toestel met ingebouwde batterij werkt zelfde als een losse batterij met startkabels moter pakt zoveel amper als hij nodig heeft
Je hebt ook zware batterij laders met jumpstart functie die stel je ampers in maar blazen zo een kleine batterij ook kapot.
Aan uw uitleg dat stroom zakt naar 3 volt zelfs met lader denk ik dat je een te zware lader gebruikt
Groetjes Kris 
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !

garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- Jason McCoy
 - Quad GOD

Daar heeft Kris een punt, accu zal wel gekookt hebben en dus aan gort zijn

Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
Gisteren jumpstarter aangehangen en na 5 minuten wachten ge probeert en start prima. Alleen heb ik nu knallen en vonken in men uitlaat. Houd ook in als ik gas bijgeef. Zoekfunctie gebruikt en verschillende mogelijkheden gevonden.
Sensor handrem
Sensor achteruit (lampje knippert inderdaad soms,waar zit de sensor juist?)
Valse lucht
Te arm-te rijk afgesteld
Batterij te licht (heb nog niet met nieuwe getest
Iemand een idee welk het meeste kans heeft?
Ga morgen alles eens proberen na te zien.

Sensor handrem
Sensor achteruit (lampje knippert inderdaad soms,waar zit de sensor juist?)
Valse lucht
Te arm-te rijk afgesteld
Batterij te licht (heb nog niet met nieuwe getest
Iemand een idee welk het meeste kans heeft?
Ga morgen alles eens proberen na te zien.
- Jason McCoy
 - Quad GOD

ding op te stuur terug duwen en bij je achterrem zorgen dat i helemaal naar achter staat.
Ik hoor je zeggen t lampje knippert. Dat kan toch niet want er zit geen lampje op je handrem. Dit is denk ik het lampje van je achteruit. Ook daar zit een begrenzer op. Waarschijk is het je sensor die niet lekker zit of storing geeft. Die zit links bij je schakelpookje.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Ik hoor je zeggen t lampje knippert. Dat kan toch niet want er zit geen lampje op je handrem. Dit is denk ik het lampje van je achteruit. Ook daar zit een begrenzer op. Waarschijk is het je sensor die niet lekker zit of storing geeft. Die zit links bij je schakelpookje.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
Sensor handrem heb ik nagekeken en achteruit geduwd. Ik bedoelde inderdaad de achteruit. Zal morgen eens kijken.

- Jason McCoy
 - Quad GOD

Als die knippert zit daar zeker t probleem. Is zo opgelost

Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
Contact achteruit proper gemaakt maar blijft knipperen. Waarschijnlijk contact zelf kapot?
Ook als hij even draait wordt de bocht van de uitlaat direct roodgloeiend. Toch slechte afstelling?

Ook als hij even draait wordt de bocht van de uitlaat direct roodgloeiend. Toch slechte afstelling?
kwou dat het bij mij dat was. De mijne start langs geen kanten, om gek van te worden.
handremkabel al gecontroleerd door naar achter te trekken en aan stuur, lichtje van neutraal brand maar als ik hem wil starten schiet het lampke van temperatuur aan. Beskete zaak
  quads een plezier als alles goed werkt, een vervloekt ding als er iets aan mankeert

handremkabel al gecontroleerd door naar achter te trekken en aan stuur, lichtje van neutraal brand maar als ik hem wil starten schiet het lampke van temperatuur aan. Beskete zaak
- Jason McCoy
 - Quad GOD

Contact denk ik inderdaad stuk. Roodgloeiende uitlaat is nik som je zorgen over te maken. Is normaal.Bart2 schreef:Contact achteruit proper gemaakt maar blijft knipperen. Waarschijnlijk contact zelf kapot?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland