ben Bjorn uit Brunssum (zuid-limburg), ben 29 jaar oud.
Heb een hele tijd op een bashan 250cc gereden en heb nu een raptor 700r aangeschaft.
Krijg hem deze week dus word nog even inrijden en wennen aan het ''raptor geweld''.
Kan niet wachten tot ik hem krijg en heb al meer dan een week weinig tot niet geslapen
Zou wel leuk zijn om met mensen van het forum in contact te komen die het leuk vinden om samen te rijden.
Alleen rijden is toch anders, saai wil ik het niet noemen maar met meerdere neem je toch andere weggetjes/ routes etc.
Hou meer van het off road rijden dan op de weg, hou mijn raptor dan ook zo veel mogelijk origineel.
Wil in ieder geval in originele staat leren beheersen en dan wat verbreden dmv spoorverbreders.
Omdat ik off road het leukst vind word hij zowieso niet verlaagd.
Mogen er mensen meekijken uit Zuid-Limburg (NL of Belgie) omgeving Heerlen zou het leuk zijn om eens wat ritten samen te plannen!! Wil het wel leuk houden, geen haantjes gedrag of stoerdoenerij! Gewoon gezellig rijden en lol hebben op je eigen tempo.
Mensen die interesse hebben om eens samen te rijden kunnen mailen of hier reageren, lijkt me leuk!
karperblues@hotmail.com
Gr Bjorn