polaris vs raptor vs z400
er zijn geen 8 paginas hierover gezeverd maar ik wou met deze topic weten wat de betere snellere quad was die ik zou moeten kopen indien ik deze wegdoeVincenzo schreef:ma ik vraag me dan af waarom er 8 paginas over en weer gedis. moet worden spreek dan ne datum af en proberen begod
yamaha geniet al een zeer lange goede quadreputatie en door dit mag men uiteraard een hogere prijs verwachten voor de quads van yamaha , nu de andere merken zich ook verbeteren en een plaatsje veroveren in deze markt gaat yamaha moeten zakken met prijzen of verkoop inleveren
het oude blok in de yamaha raptor en warrior heeft zichzelf bewezen en waarom dit veranderen als het nog verkoopt
ik weet ook wel dat het raptor blok oud is , en dat op die paar jaar veel verandert , en dat uit een 400 bijna evenveel pk s uit te halen zijn , das met autos ook zo , maar de echte kracht nog ni hoor het koppel dus ! en die 400 kan best vinniger en agresiever zijn maar raptor is beren sterk ! en degelijk blok ! ja ik wil draggen
is goed, dan ligt het weer vooral aan de banden die je neemt.
je koppel komt pas boven wanneer je een hoge, lange hillclimb hebt, of bv met 2 op een quad zitten en dan een helling op rijden. dat veld is redelijk nutteloos om zoiets te testen.
je koppel komt pas boven wanneer je een hoge, lange hillclimb hebt, of bv met 2 op een quad zitten en dan een helling op rijden. dat veld is redelijk nutteloos om zoiets te testen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us